Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:08:14 GMT

پرواز کاروان پرسپولیس به امارات کنسل شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۱۴۲۵

پرواز کاروان پرسپولیس به امارات کنسل شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بلیت پرواز کاروان پرسپولیس به امارات کنسل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره دیدار مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی لغو نشده اما مساله فعلا مشکل پرواز به امارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه الوصل دوبی دریافت شد. تاکنون هم ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق بازی به باشگاه اعلام نشده است.

قدوسی درباره اینکه گفته می‌شود کشور امارات پروازهای خود به ایران و بالعکس را لغو کرده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد تصریح کرد: ما در چند روز گذشته توسط بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های سفر به دوبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم‌ بلیت ها کنسل نشوند و مشکلی ایجاد نشود ولی آقای یلوه معاون اقتصادی باشگاه دقایقی قبل اعلام داشتند، پرواز از سوی ماهان لغو و بلیت های صادره کنسل شده است.

او گفت: پروازها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی یکی در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده‌اند و برخی آژانس‌های هواپیمایی هم به ما می گویند هیچ پروازی انجام نمی‌شود. آقای انصاری فرد هم از جلسه مجمع به باشگاه آمده‌اند و بعد از بررسی مسائل احتمالا امشب مراتب لغو بلیت صادره و وضعیت پروازها به کنفدراسیون اعلام می‌شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند و ببینیم وضعیت پروازی در روزهای آتی چگونه خواهد بود. فعلا که گفته می‌شود تا اوایل هفته آتی پروازها لغو هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لوگو پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران