Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، هادی زارع پور، مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به قدرت فراگیری کرونا ویروس و وجود گروههای در معرض خطر در مدارس، آموزشگاه‌ها و مدارس استان تعطیل شد.

وی با بیان اینکه ضدعفونی کردن مدارس استان در روزهای تعطیلی مدارس در حال انجام است، گفت: مدارس در استان ما نیازمند ابزارهای شست و شوی بیشتری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زارع پور افزود: یکهزار و ۵۰۰ عدد ماسک و ۵۰۰ تن صابون مایع بین مدارس استان توزیع شده، اما این میزان مواد شوینده برای پوشش دو هزار و ۵۰۰ مدرسه کافی نیست.

وی با بیان اینکه باید ۱۵۰ هزار دانش آموز را پوشش دهیم، گفت: در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به خانواده‌ها نیز ۳۴۵ محتوای آموزشی، دو هزار و ۱۲۳ نسخه بروشور و ۱۰۶ پوستر ارائه شد.

زارع پور افزود: آموزش مجازی پیشگیری از بیماری کرونا برای ۵۶۵ نفر از کارکنان آموزش و پرورش استان، ۹۸ هزار دانش آموز، هشت هزار و ۱۳۶ معلم و ۳۲۵ نیروی خدماتی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سلامت دانش آموزان در اولویت قرار داشته و باید در این راستا کوشش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد

سرهنگ شهرکی گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و جاری شدن روان آب‌ها محور فرعی کلاله گنبد کاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: هموطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

شهرکی گفت: به محض بازگشایی محور در خصوص تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد