Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورحضرت با بیان اینکه مردم غیور ماسالی به پویش «کرونا را شکست می‌دهیم» بپیوندند گفت: رعایت بهداشت فردی و عمومی می‌تواند در راستای مقابله با این ویروس کمک زیادی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» عصرامروز(سه‌شنبه، ۶ اسفند) در جلسه پدافند غیرعامل با موضوع مقابله با ویروس کرونا که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: تمام دستگاه‌های مربوطه باید تمهیدات لازم در راستای اجرای صددرصدی پیشگیری و مقابله با این ویروس را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه سلامت بهداشت و محیط جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: رعایت بهداشت فردی و عمومی می‌تواند در راستای مقابله با این ویروس کمک زیادی کند.

 

وی گفت: دولت عزم جدی برای مقابله با این بیماری در پیش گرفته و ما هم به عنوان نماینده دولت به همراه دستگاه‌های اجرایی عزم جدی برای مقابله با این بیماری داریم.

 

پورحضرت با تاکید به اینکه هموطنان از سفر به شهرستان ماسال برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری کنند تصریح کرد: تمام مدیران در این برهه از زمان مسئولیت سلامت جامعه را بر عهده دارند.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: مسئولان مربوط در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، نصب و تهیه بیلبورد، بنر و بروشور بهداشتی و اطلاع‌رسانی در فضاهای تحت اختیار، اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه مردم غیور ماسالی به پویش «کرونا را شکست می‌دهیم» بپیوندند اظهار کرد: اداره میراث فرهنگی و گردشگری مکلف است با همکاری شبکه بهداشت و درمان نسبت به توجیه و نظارت بر تمامی هتل‌ها، مراکز اقامتی و بومگردی در خصوص ضد عفونی کردن محیط خود اقدام کنند.

 

پورحضرت افزود: شهرداری‌های ماسال و شاندرمن مکلف هستند، با استفاده از تانکرهای آتش‌نشانی و دیگر ادوات مربوطه نسبت به ضد عفونی تمامی مراکز عمومی از جمله معابر عمومی اصلی، بازارها و پاساژهای موجود، با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف و صنوف مختلف، اقدام‌ کنند.

 

فرماندار ماسال گفت: سرپرست بیمارستان رسالت ماسال تدابیر و تمهیدات لازم برای پذیرش و بستری بیماران ماسالی مشکوک به ویروس کرونا را با همکاری کادر درمانی اتخاذ کرده و به‌صورت روزانه آخرین وضعیت را به فرمانداری اعلام‌ کند.

 

پورحضرت تصریح کرد: اداراتی که به نوعی مستقیما با ارباب رجوع در ارتباط بوده و محل تردد مردم هستند، مکلفند به‌صورت روزانه و در چندین نوبت نسبت به ضد عفونی کردن محیط، برابر دستورالعمل های شبکه بهداشت و درمان اقدام کنند.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های اثر انگشت برای ثبت حضور و غیاب کارکنان در تمامی دستگاه‌های اداری و نهادهای عمومی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

 

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا فرماندار ماسال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران