Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد در نشست فوق العاده برنامه ریزی و پیشگیری از ویروس کرونا از برنامه ریزی برای استقرار هشت گروه آموزشی برای پیشگیری از شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد.

او افزود: مقرر شد گندزدایی دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان و ناوگان عمومی حمل و نقل شهری در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارژنگ اضافه کرد: همچنین مقرر شد کارشناسان مراکز بهداشت و درمان آموزش‌های لازم برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین ضدعفونی کردن مراکز، مدارس و منازل را به تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز علمی ارائه دهند.

او ادامه داد: براساس اظهار نظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری مشاهده نشده و برای مقابله با این ویروس بخشی از بیمارستان هاجر شهرکرد با ظرفیت ۱۵۰ نفر در نظر گرفته شده است.

در این نشست همچنین بر اهمیت مدیریت فضای مجازی و آگاهی بخشی مردم در مقابله با شایعات پیرامون ویروس کرونا تأکید شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس گروه آموزشی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: وارد کردن این موتور به همت دانشکده فنی و مهندسی و همکاری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری، بوده است.    حسن الداغی افزود: موتور JT۸D-۱۵ با هدف آشنایی دانشجویان رشته مهندسی هوا و فضا با انواع موتور‌های جت، موتور‌های احتراق داخلی و موتور‌های پیستونی، قطعات و نحوه اورهال موتور، سیستم سوخت رسانی و خنک کاری و روغن کاری موتور، خریداری شده است.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری