Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، لاندن برید، شهردار سانفرانسیسکو آمریکا با وجود اینکه هنوز ابتلای هیچ فردی در این شهر به کرونا تایید نشده است در بیانیه‌ای به دلیل نگرانی از احتمال شیوع ویروس کرونا در این شهر وضعیت اضطراری اعلام کرد.

شهردار سانفرانسیسکو اعلام کرد: «صحنه جهانی به خاطر ویروس کرونا به سرعت در حال تغییر است و لازم است ما آمادگی خودمان را بالا ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهد آن هستیم که این ویروس هر روز به بخش‌های تازه‌ای از دنیا گسترش پیدا می‌کند و ما داریم گام‌های لازم را برای محافظت از سانفرانسیسکو در برابر آسیب انجام می‌دهد.»

بیشتر بخوانید:

کشف ۲ مورد ابتلای جدید به کرونا در فرانسه  شناسایی نخستین مورد ابتلا به کرونا در سوئیس

پیش از این اما میت رامنی، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی اذعان کرد که ایالات متحده  آمادگی مناسبی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در آمریکا ندارد.

این در حالی است که نانسی مسونیر، از مقامات مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها در آمریکا پیش از این تاکید کرد که در هرصورت نمی‌توان مانع از ورود ویروس کرونا به این کشور شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا سانفرانسیسکو آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • وضعیت آخرالزمانی دانشگاه‌های آمریکا +عکس و فیلم
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا