Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اصغر زاده سه شنبه شب در شورای عشایر خراسان جنوبی بیان کرد: یک سوم دام تحت پوشش استان مربوط به عشایر است.

وی ادامه داد: در طول هر سال بیش از سه میلیون و ۵۰۰ رأس دام عشایر خراسان جنوبی توسط دامپزشکی واکسینه می‌شوند.

اصغر زاده با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون نیوکاسل طیور بیان کرد: فاز دوم این طرح در مناطق عشایری خراسان جنوبی اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از پرداخت ۴۰ میلیون تومان غرامت دام به عشایر خبر داد و گفت: از سازمان امور عشایری خواستاریم در قالب انعقاد تفاهم نامه، در امر ضدعفونی واحدهای دامی همکاری کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه علی رغم اینکه تولیدات خوبی در خراسان جنوبی داریم، در امر برندینگ کار نمی‌شود، گفت: متاسفانه لبنیات و گوشت به صورت خام از استان خارج می‌شود.

اصغر زاده با بیان اینکه باید در تعاونی‌ها برندی به نام خراسان جنوبی از مرحله تولید تا بسته بندی تعریف شود، افزود: همچنین خواستاریم محصولات شتر اعم از شیر و گوشت با برند خراسان جنوبی در کشور عرضه شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا خراسان جنوبی شیر گوشت لبنیات واکسیناسیون انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند