Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور به تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت پرداخت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد رازقی  درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز چهار شنبه، هفتم اسفند ماه اظهار کرد: محور غرب به شرق بزرگراه همت ستاری، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم ستاری، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله یادگار امام و در مسیر جنوب به شمال نواب ۹ دی، با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران از محدوده تونل توحید تا جلال آل احمد، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) قبل از جانبازان، در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین امام علی (ع) و در مسیر رسالت به غرب دنیای نور با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترافیک معابر پایتخت ستاری پلیس راهور جنوب به شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شمالی یک‌طرفه شد

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

مهردر خبری نوشت:سرهنگ ایرج کهریزی از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902772

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب