Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@17:59:54 GMT

اوضاع آبی ها همچنان در ابهام

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۹۰۹

هیات مدیره باشگاه استقلال مدیرعامل این باشگاه را انتخاب کرد اما برای معرفی نهایی وی اختلاف نظرهایی وجود دارد. ناطقان: مجمع عمومی باشگاه استقلال روز دوشنبه با حضور وزیر ورزش برگزار شد و طی آن گزارش‌های مالی این باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

با این حال انتخاب و معرفی مدیرعامل این باشگاه بود محقق نشد تا اینکه روز سه شنبه برخی اعضای هیأت مدیره از انتخاب مدیرعامل جدید آبی پوشان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس اعلام موسوی یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد اما بر خلاف وعده قبلی به جلسه هیأت مدیره نرفت تا رسماً معرفی نشود. موسوی اعلام کرده دنبال گزینه بعدی خواهند رفت.

علی فتح الله زاده نیز پس از این اتفاق اعلام کرده تا زمانی که همه اعضای هیأت مدیره در مورد مدیرعاملی او همدل و یک نظر نباشند این مسئولیت را قبول نخواهد کرد.

همچنین بر اساس اعلام عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال، پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شده است.
منبع: مهر برچسب ها: استقلال ، ناطقان ، ابهام ، باشگاه ، فوتبال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استقلال ناطقان ابهام باشگاه فوتبال باشگاه استقلال هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود