Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: محورهای چالوس و هراز در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

وی ادامه داد: ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال در اکثر مقاطع نیمه‌سنگین گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تردد در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیان کرد: در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت بارش برف و باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محدوده‌های اتمسفر و گرمدره نیمه‌سنگین است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی اظهار کرد: بارش برف و باران در محورهای استان‌های البرز، مازندران،‌ تهران، همدان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، لرستان و قزوین و بارش باران در محورهای استان‌های اصفهان، سمنان، فارس، قم، مرکزی، کردستان، گیلان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

کد خبر 487107 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها آب و هوا ایران گزارش شده پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد

سرهنگ شهرکی گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و جاری شدن روان آب‌ها محور فرعی کلاله گنبد کاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: هموطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

شهرکی گفت: به محض بازگشایی محور در خصوص تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی