Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه طی دو شب گذشته بیش از ۶۰ میلیمتر بارندگی در سطح شهرستان داشتیم، گفت: از بسیاری از نقاط حادثه خیز بازدید به عمل آمد و امکانات و تجهیزات لازم در محل مستقر شده است.

قدرت الله ولدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بخشداران، اعضای مدیریت بحران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در تلاش هستند تا مردم در آرامش کامل باشند، افزود: فعلاً سه مکان اسکان اضطراری برای مواقع ضروری و اسکان موقت در شهرستان درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سیل فروردین ماه امسال و خسارت های فراوان وارده به زیرساخت های کشور و استان همدان، اظهار کرد: طی هشت ماهه گذشته تمام بخشداری ها، شهرداری ها، دستگاه های خدمات رسان و مدیران اجرایی تلاش مضاعفی داشتند تا نواقص و کمبودها رفع شود و در این مدت از تمام مناطق بحرانی شهرستان بازدید میدانی داشتیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مدت مدیریت بحران مثمرثمر بوده و در حال حاضر هیچ گونه مشکلی نداریم و هیچ سانحه ای در سطح شهرستان رخ نداده است.

ولدی خاطرنشان کرد: پس از سیل فروردین ماه، شهرداری ملایر مجموعه دژچنار واقع در مسکن مهر را کانال کشی کرد و همین امر سبب شده تا روان آب ها و آب های سطحی که قبلاً برای ساکنان این منطقه مشکل ایجاد می کرد، اکنون هدایت شوند و مشکل رفع شده است.

فرماندار ملایر به در دست احداث بودن چهار پل اشاره کرد و گفت: با همکاری بخش خصوصی و پیمانکاران امکانات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده ای و بیل های مکانیکی فراهم شده و آماده خدمات رسانی است و در زمان بروز حادثه پای کار هستند.

وی با اشاره به مستقر کردن ۱۰۰ چادر در ورزشگاه الغدیر ملایر، خاطرنشان کرد: آماده اسکان ۱۰۰۰ نفر در این چادرها هستیم و برای ۲۰۰۰ نفر نیز بسته های موادغذایی و پتو آماده کرده ایم.

وی به بازدید از سوله‌ مدیریت بحران و محل اسکان اضطراری هلال احمر، آبکشی بلوار بسیج کوی سیفیه، بن بست زمانی، توسط واحد امور شهر شهرداری ملایر و لایروبی رودخانه و مهار سیلاب برای جلوگیری از ورود آب به منازل مسکونی اهالی روستای ازناوله به همت بخشداری مرکزی و نیروهای پادگان امام علی(ع) تیپ۴۳ اشاره کرد.

فرماندار ملایر در بخش دیگری با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا در ملایر گزارش نشده است، یادآور شد: ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور دستگاه های ذیربط چند روز است که کار خود را آغاز کرده اند و در حال انجام اقدامات راهبردی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیلاب بارش باران بارندگي اسکان اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح اضطراری برای حل مشکل بی‌آبی ۲۸ روستای سیلزده مجتمع بندینی زرآباد خبر داد و افزود: ناوگان آبرسانی سیار در سطح این شهرستان فعال است.

علیرضا قاسمی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق سیل زده اظهارکرد: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه‌ باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستاهایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستاها و شهرهای درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای ‌طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکرهای آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود