Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:03:47 GMT

تب سنجی مسافران در محور سوادکوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۳۹۷

تب سنجی مسافران در محور سوادکوه آغاز شد

فرماندار سوادکوه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استانداری مازندران ، این اقدام از شب گذشته در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

قرارگاه پدافند زیستی مازندران دیروز مصوبه استقرار گیت های تب سنجی را با همکاری جمعیت هلال احمر و اورژانس در مبادی ورودی استان به فرمانداری ها ابلاغ و وزارت بهداشت نیز با این کار موافقیت و اعلام کرد که کیت های لازم نمونه گیری کرونا را هم برای بیماران مشکوک در اختیار مازندران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید یزدانی گفت که این طرح با همکاری های شبکه بهداشت و درمان ، هلال احمر ، نیروی انتظامی ، پلیس راه و راهور آغاز شده است .

وی با اعلام اینکه امکاناتی از طریق دانشگاه علوم پزشکی مازندران به شبکه بهداشت شهرستان سوادکوه اعزام شده است ، افزود : مسافرانی که در پایگاه تب سنجی دارای تب بالایی باشند از سایر افراد جدا شده و به منظور طی کردن مراحل به یکی از مراکز درمانی انتقال داده خواهند شد .

رفت آمد و در محور سوادکوه جریان دارد

فرماندار سوادکوه در خصوص وضعیت محورهای اصلی و فرعی این شهرستان گفت : باتوجه به بارش شدید برف در محور سوادکوه و تلاش شبانه روزی عوامل راهداری ، هلال احمر و پلیس راه عبور و مرور خودروها در محور اصلی و فرعی این شهرستان در جریان است .

یزدانی در پایان از رانندگان خواست تا با توجه به شرایط آب و هوایی و برای حفظ جانشان با احتیاط رانندگی کنند .

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران سوادکوه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران سوادکوه ویروس کرونا مازندران سوادکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه