Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: با توجه به گسترش استفاده از خدمات به صورت الکترونیکی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر زمینه ارائه الکترونیکی ۳۶ خدمت کمیته امداد نیز فراهم شده است.
او افزود: مددجویان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی e.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا با مراجعه به دفاتر خدمات اینترنتی و درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست خود کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه ۶ خدمت در حوزه مسکن به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود ادامه داد: این خدمات شامل تعمیرات و بازسازی جزئی مسکن، خرید مسکن، احداث مسکن، انشعاب، بهسازی و تسهیلات شهرداری است.
صفری با اشاره به اینکه ارائه خدمات الکترونیکی هم برای مددجویان وهم برای مددکاران مهم است افزود:مددجویان تحت حمایت می‌توانند از طریق تلفن همراه، رایانه شخصی ویا مراجعه به دفاتر پیشخوان محل سکونت خود از اتلاف وقت وصرف هزینه‌های اضافی خوداری نموده ومددکاران به واسطه کاهش مراجعین نیز فرصت زیادی برای ارائه خدمات کمی وکیفی داشته باشند.
او بابیان اینکه درخواست وام کارگشایی و وام دانشجویی نیز به‌صورت الکترونیکی است گفت: مددجویان برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی، ازدواج، روانشناسی و امور خانواده نیز می‌توانند درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی در سامانه کمیته امداد ثبت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات کمک‌هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا نیز به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.
او با اشاره به پذیرش درخواست عمومی اشتغال به‌صورت الکترونیکی تصریح کرد: همچنین مددجویان برای دریافت کمک‌هزینه جهیزیه نوعروس، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان و کمک‌هزینه ازدواج پسران و در حوزه فرهنگی نیز برای دریافت خدمات دانش‌آموزی، پوشش خدمات دانشجویی و پوشش خدمات نخبگی می‌توانند درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.
صفری در پایان از ثبت بیش از سه هزارو ۲۶۰ در خواست مددجویی از طریق سامانه الکترونیکی امداد خبر داد و گفت: روند الکترونیکی شدن خدمات کمیته امداد بایستی بصورت جهشی انجام گیرفته وبه سمت امدادالکترونیک حرکت نماییم.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد صورت الکترونیکی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری