Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با بیان اینکه تاکنون موارد مثبت ویروس کرونا در استان بوشهر گزارش نشده است گفت: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، تب‌سنجی در مبادی ورودی هوایی، دریایی و زمینی استان بوشهر انجام می‌شوند. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست کارگروه پدافند غیرعامل استان بوشهر با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در همه بخش‌ها با همکاری مردم اظهار داشت: ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی، مردم استان توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی در مورد پیشگیری از ابتلا به ویرس کرونا را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امکانات لازم درمانی و بهداشتی در استان بوشهر برای جلوگیری از ویروس کرونا فراهم شده است افزود: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی نسبت به آماده کردن مراکز درمانی دولتی، نظامی، انتظامی و تامین اجتماعی برای پذیرش احتمالی مبتلایان به  ویروس کرونا اقدام کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته که شرکت پست نسبت به رعایت امور بهداشتی در انتقال مرسوله‌های پستی اقدام کند تاکید کرد: برای امنیت بهداشتی مردم استان بوشهر، تست تب‌سنجی توسط دانشگاه علوم پزشکی با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در تمام ورودی‌های زمینی، هوایی و دریایی استان بوشهر انجام خواهد شد.

گراوند با بیان اینکه تب‌سنجی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و نیرو‌های نظامی و انتظامی در همه مبادی ورودی استان  انجام می‌شوند افزود: برای رفع نگرانی‌ها  در مورد انتقال ویروس کرونا تب‌‌سنجی در پایانه‌های زمینی،  ترمینال‌های دریایی و فرودگاه‌های استان بوشهر انجام می‌شود.

تمام مدارس و مراکز عمومی استان بوشهر ضدعفونی شد مراکز عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی بوشهر ضدعفونی می‌شود مدارس گلستان برای پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی شدند

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت‌های مطلوبی  برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در استان صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در این راستا ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی و ناوگان حمل و نقل مورد توجه قرار گرفته است و درباره تعطیلی مراکز آموزشی، ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر انجام استاندار بوشهر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات