Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان  مدیر درمان تامین‌ اجتماعی استان زنجان گفت: بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی این بخش برای پیشگیری از ویروس کرونا خودداری کنند.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با مشاهده نشدن ویروس کرونا در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان، اظهار کرد: تاکنون موردی از ویروس کرونا در این مراکز مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با آمادگی مراکز درمانی تامین‌ اجتماعی اعم از مراکز بستری و سرپایی، افزود: با تشکیل کمیته پیشگیری و مقابله با کروناویروس، همه مراکز درمانی در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند و اقدامات پیشگیرانه در واحدهای تابعه مورد تاکید قرار گرفته است.

این مسئول در رابطه با تدابیر و برنامه‌های تامین‌اجتماعی برای حفظ جان بیمه‌شدگان به‌ویژه افراد داری بیماری مزمن مانند بیماری قلبی و عروقی، بیماری کلیوی، بیماری فشارخون و بیماران دیابتی، تصریح کرد: افراد دچار بیماری‌های مزمن که تاکنون به صورت ماهیانه برای تمدید دارو مراجعه می‌کردند، تا اطلاع ثانوی، داروی آنان به‌صورت دو ماهه توسط پزشکان مربوط تجویز می‌شود.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان ادامه داد: ویروس کرونا از طریق تجمع بیمه‌شدگان و مراجعه حضوری آنان در مراکز درمانی علی‌الخصوص سالمندان و بازنشستگان و افراد بالای ۶۰ سال قابل انتقال است.

محمدی در رابطه با نوبت‌گیری غیرحضوری برای مراکز درمانی تامین‌ اجتماعی استان، اظهار کرد: بیمه‌شدگان و بازنشستگان برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوانزا و سایر بیماری‌های حاد تنفسی فصلی، از سیستم نوبت‌گیری غیرحضوری مراکز درمانی تامین اجتماعی استفاده کنند و در موعد مقرر و به موقع به این مراکز مراجعه کنند.

وی با تاکید بر حفظ خونسردی و رعایت دقیق بهداشت فردی، افزود: از بیمه‌شدگان این سازمان در خواست می‌کنیم از مراجعه غیرضروری تحت عنوان چکاپ و غیره خودداری کنند تا ضمن امکان ارائه خدمات به بیماران اولویت‌دار، از تهدید ابتلا به کروناویروس و سایر بیماری‌های واگیر که در مراکز درمانی بیشتر است، ایمن باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای انتقال و اعزام بیماران احتمالی و مشکوک به کروناویروس به بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان، هماهنگی‌های لازم با اورژانس و اتخاذ تدابیر بهداشتی و ایمنی کامل انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان کروناویروس تامين اجتماعي مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تامین اجتماعی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی