Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز از تولید و توزیع روزانه‌ی پنج هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده سطوح و اشیاء در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز خبر داد.

اصغر عسگری با اعلام این خبر گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌ها و شهرهای کشور و نیاز مبرم به محصولات ضدعفونی‌کننده به‌منظور پیشگیری از شیوع این ویروس به همت مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز و با همکاری اساتید و شرکت‌های دانش‌بنیان، محلول ضدعفونی‌کننده سطوح و اشیاء در دانشگاه تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، وی اضافه کرد: این محلول ضدعفونی‌کننده سطوح به همت و همکاری اساتید دانشکده شیمی و سه شرکت دانش‌بنیان مسقر در مرکز رشد دانشگاه تولید شده است.

وی با اشاره به امکان تولید روزانه حدود پنج هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده سطوح و اشیاء در دانشگاه تبریز اظهار کرد: در صورت تأمین مواد اولیه این محصول، این دانشگاه آمادگی تولید روزانه 10 هزار لیتر از این مایع را دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با اشاره به کیفیت مطلوب محصول تولیدشده در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز گفت: این محصول بعد از آزمایش‌های دقیق در آزمایشگاه‌های دانشکده شیمی و زیر نظر اساتید مجرب و با هماهنگی اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی تولیدشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه تبريز محلول ضد عفونی کننده کروناویروس دانشگاه تبریز مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب و رئیس اداره بهره بردای آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سمینار توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در تبریز حضور یافتند

این سمینار با هدف ترغیب فعالان عرصه صنعت برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر به استناد ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این سمینار عنوان شد، صنایع با قدرت قراردادی بیش از یک مگا وات موظفند معادل یک درصد از برق مصرفی سالیانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند.

در حاشیه این سمینار یداله سلطانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بیش از یک مگا وات است، اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای احداث نیروگاه تجدید پذیر جهت تولید حداقل یک درصد از مصرف سالیانه خود انجام شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی