Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@05:11:33 GMT

زیرگذر گیشا بهره برداری آزمایشی شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۶۸۱

زیرگذر گیشا بهره برداری آزمایشی شد

 

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمران شهرداری تهران در  حاشیه مراسم در جمع اصحاب رسانه در مورد بهره برداری از پروژه زیرگذر کوی نصر (گیشا)، توضیح داد: طبق زمان‌بندی تعیین شده قرار بود که پروژه زیرگذر کوی نصر  در تاریخ ۲۹ اسفند افتتاح شود. تاریخ افتتاح اولیه پروژه در  پایان خرداد سال ۱۳۹۹ مشخص شده بود که با دستور شهردار تهران می‌بایست در بهره برداری از پروژه تعجیل صورت می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین برنامه‌ریزی‌ها فشرده‌تر و تاریخ افتتاح اولیه به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ موکول شد.

او با اشاره به ترافیک شدید در ایام پایانی سال، عنوان کرد: بنابراین تصمیم بر این شد که به صورت موقت از امروز (هفتم اسفندماه) پروژه در  اختیار مردم گذاشته شود.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه یک‌سری اقدامات تکمیلی باید در مرور زمان انجام شود، اظهار کرد: همکاران ما در شب اقدامات تکمیلی را انجام خواهند داد و همچنین در  طول روز هم به صورتی که برای شهروندان مزاحمتی نداشته باشد، اقدامات تکمیل می‌شوند. همچنین تمهیدات مسائل ایمنی به صورت کامل پیش بینی و اجرا شده است. مشکلی از نظر ایمنی برای تردد خودروها وجود ندارد.

افتتاح رسمی و کامل پروژه در تاریخ ۲۹ اسفندماه جاری خواهد بود.

صبوری دیلمی درباره اثرات ترافیکی پروژه گفت: به صورت معمول اثرات ترافیکی پروژه در ماه‌های آینده بعد از بهره برداری نمایان خواهد شد.  باتوجه به اینکه دو خط عبوری در پل عبوری گذشته وجود داشت اما در حال حاضر در هر لاین ۳.۵ متر عرض معبر افزایش یافته است. پیش بینی می‌شود که شهروندان تا میدان گل‌ها و اتوبان کردستان را به راحتی طی کنند. کسانی‌که می‌خواهند به بیمارستان شریعتی یا کارگر جنوبی دسترسی داشته باشند هم سهولت تردد کنند. بعید می‌دانم که ترافیک جدی از این پس در زیرگذر کوی نصر مشاهده شود مگر  اینکه پس زدگی ترافیک در معابر دیگر  مثل میدان گل‌ها یا پل آزمایش باشد.

معاون شهردار تهران در مورد محدودیت ترافیکی این‌ پروژه بیان کرد: از نظر مسیر تردد زیرگذر، نور و دیواره‌ها اقدامات کامل است. لایه آخر آسفالت در اواخر سال انجام خواهد شد. بنابراین محدودیت و مزاحمتی برای تردد خودروها وجود نخواهد داشت.

 

 عملیات جمع آوری پل فلزی کوی نصر که قرار بود براساس برنامه زمان بندی اولیه ظرف مدت 60 روز انجام شود، طی یک بازه زمانی 22 روزه به سرانجام رسید و پس از آن فقط 8 ماه طول کشید تا مجموعه اقدامات باقی مانده به سرانجام برسد. هزینه تقریبی اجرای این پروژه حدود 80 میلیارد تومان اعلام شده است.

 

خبرنگار: ملیکا هاشمی

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌