Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،محمود ترفع درباره تمهیدات اتوبوسرانی جهت مقابله با کرونا اظهارداشت: اقدامات لازم به منظور افزایش سطح بهداشتی ناوگان اتوبوسرانی و حفظ سلامت مسافران و بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت صورت گرفته است و علاوه بر این، عملیات شست و شوی اتوبوس ها طی ساعات روز در ابتدا و انتهای خطوط انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از تهیه و نصب پوسترهای آموزشی حاوی اطلاعات پیشگیرانه در زمینه نکات بهداشتی برای مسافران و رانندگان خبر داد و تأکید کرد: علاوه بر این، نمایشگرهای ال ای دی اتوبوسهای بی آرتی را نیز به پخش پیام های پیشگیرانه در حوزه سلامت عمومی که از سوی وزارت بهداشت توصیه شده است، اختصاص داده ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با تاکید بر اینکه مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران در روزهای اخیر نسبت به قبل کاهش نداشته است، خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می کنیم اگر علائم سرماخوردگی دارند، از حمل ونقل عمومی استفاده نکند و در صورت ضرورت استفاده از حمل ونقل عمومی در صورت علائم سرماخوردگی از ماسک و دستکش استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: عملیات ضد عفونی کردن اتوبوسهای شرکت واحد که از پنج شنبه اول اسفند صرفاً در ساعات پایانی شب انجام می شد را شبانه روزی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز مشهد به تهران به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تأخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسؤولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

وی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

کد خبر 6089581

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت