Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیّد مصطفی میرسلیم، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به نمایندگان مجلس از آن‌ها درخواست کرد تا جلساتی منظم با منتخبان یازدهمین دوره مجلس تشکیل داده تا تجربیات و تفکرات، به مناسب‌ترین و سالم‌ترین شکل منتقل شود.

در متن نامه سرگشاده سیدمصطفی میرسلیم به نمایندگان مجلس دهم آمده است: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، علی‌رغم همه ترفندها و شیطنت‌های استکبار جهانی و صهیونیسم، برخی از دولت‌های منطقه و جیره‌خوران داخلی آنها، به‌لطف خدای منان، با صفا و صمیمیت برگزار شد و فصل جدیدی در خدمت‌رسانی گروهی تازه نفس، پس از فعالیت ۴ ساله همکاران و دوستان مجلس دهم، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در بخش دیگری نوشته است: قدر زحمات مجلس دهم بر کسی پوشیده نیست و اینجانب بر خود فرض می‌دانم که از شما دوستان عزیز تشکر کنم و امیدوار باشم که با همکاری متقابل، بهترین بهره‌برداری را از زمان سه ماهه تا افتتاحیه رسمی بنماییم. از هم‌اکنون تا شروع به‌کار رسمی مجلس یازدهم، فرصتی طلایی در اختیار است که باید مغتنم شمرد و تمهیدات لازم را برای آغاز فعالیت مجلس کارآمد و قوی، به حل مشکلات مردم و کشور فراهم آورد و ضمناً موانع را شناخت و مرتفع کرد تا از هر ثانیه وقت مجلس جدید، برای گره گشایی به‌خوبی استفاده کنیم.

منتخب یازدهم دوره مجلس افزوده است: به مدد الهی اهمال، تسویف، خستگی، رفاه‌زدگی، بی‌برنامگی، بی‌فکری و زدوبند در مجلس یازدهم جایی نخواهد داشت. برای تحقق اهداف متعالی گام دوم که به هیچ وجه صرفاً آرمانی نیست، لازم است مجلس دهم جلساتی منظم را با منتخبان یازدهمین دوره تشکیل دهد تا تجربیات و تفکرات، به مناسب‌ترین و سالم‌ترین شکل منتقل شود.

میرسلیم در بخش پایانی نامه خطاب به نمایندگان مجلس دهم نوشته است: این بازه زمانی سه‌ماهه را نباید فرصتی برای سهم‌خواهی و تقسیم منافع تلقی کرد، بلکه برای آمادگی یافتن در جهت خدمت خالصانه به مردم باید به تبادل تجربیات پرداخت که بنده آمادگی خود را از هم‌اکنون برای این کار اعلام می‌کنم.

کد خبر 4864036

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 سید مصطفی میرسلیم مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور محمد جواد ظریف ویروس کرونا ایران محمدجواد ظریف انقلاب اسلامی ایران عباسعلی کدخدایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حسن روحانی وزارت کشور اسحاق جهانگیری یازدهمین دوره دوره مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسۀ دادگاه منافقین

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899273

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ببینید | تصاویری از سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسۀ دادگاه منافقین
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی