Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صبح امروز با حضور شهردار مشهد و نماینده دستگاه قضائی، پیمانکار شهربازی پارک ملت با توجه به تخلف در بهره‌برداری از این شهربازی خلع ید و شهربازی تحویل شهرداری شد.

محمد رضا کلائی، در حاشیه تحویل شهربازی پارک ملت به شهرداری مشهد گفت: شهربازی پارک ملت یکی از محل‌های خاطره‌انگیز برای شهروندان است و مردم دلبستگی‌های زیادی به آن دارند که این موضوع برای ما اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار این موضوع، موقعیت استقرار شهربازی پارک ملت در شهر باعث دسترسی آسان به آن می‌شود و نقطه‌ای است که مردم به آن نگاه ویژه دارند.

شهردار مشهد اضافه کرد: متأسفانه برنده تشریفات قبلی نتوانسته بود به تعهدات خود در خصوص بهره‌برداری از شهربازی پارک ملت عمل کند و مردم نسبت به این موضوع به ویژه به لحاظ ایمنی و رعایت استانداردهای لازم که برای مدیریت شهری نیز حساس است، نگرانی داشتند.

کلائی با بیان اینکه ما نیز با توجه به رعایت نکردن استانداردهای لازم دچار نگرانی بودیم اظهار کرد: از دستگاه قضائی درخواست کردیم تا در این رابطه به شهرداری مشهد برای خلع ید پیمانکار کمک کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در قرارداد با پیمانکار شهربازی پارک ملت دیده شده بود این امکان وجود داشت تا اگر سرمایه گذار به تعهدات خود عمل نکرده و نکاتی که برای استفاده مردم لازم است به ویژه ایمنی و نظام بهره‌برداری را رعایت نکند شهرداری مشهد می‌تواند قرارداد را فسخ کند.

شهردار مشهد گفت: این اتفاق امروز افتاد و با خلع ید پیمانکار، شهربازی پارک ملت به شهرداری تحویل داده شد که از حمایت‌های دستگاه قضائی در این زمینه تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: مردم مطالبه داشته و دارند تا شهربازی پارک ملت برای ایام نوروز آماده شود که این قول را به مردم می‌دهیم که از بابت توقف کار شهربازی نگرانی نداشته باشند زیرا اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

کلایی با اشاره به اینکه ثمره خلع ید پیمانکار استفاده مردم از شهربازی در ایام نوروز و شش ماهه اول سال ۹۹ خواهد بود، اظهار کرد: در مدت باقی مانده تا پایان سال با برنامه‌ریزی و اقدامات مورد نیاز برای رفع نواقص، تعمیرات و به روز رسانی وسایل بازی شهر بازی را برای استفاده زائران و مجاوران تا پایان اسفند آماده می‌کنیم.

شهردار مشهد اضافه کرد: افرادی که اقدام به گرفتن غرفه در شهربازی کرده‌اند نگران نباشند و خیالشان از بابت سرمایه گذاری که برای کسب و کار انجام داده‌اند راحت باشد زیرا در این خصوص مشکلی نخواهند داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز شهربازی در حضور مقام قضائی تحویل شهرداری مشهد شده است، ابتدا نیاز است تا تعمیرات اساسی مورد نیاز وسایل بازی انجام و استانداردهای مورد نیاز را اخذ کند و پس از آن برای نظام بهره‌برداری از شهربازی پارک ملت با توجه به اینکه نگاه مان متوقف نشدن فعالیت شهربازی به ویژه در ایام نوروز است، تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 4864222

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا کلایی شهردار مشهد شهربازی انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان سیلاب قزوین بارش باران شیراز شهربازی پارک ملت شهرداری مشهد بهره برداری شهردار مشهد ید پیمانکار خلع ید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز

شهردار تبریز از بررسی طراحی و احداث شش شهربازی در کنار بهسازی امکانات مجتمع تفریحی باغلارباغی در سال جاری با همراهی بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: امسال شش شهربازی با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی و با تکیه بر توان تخصصی شهرداری ساخته می‌شود.

وی افزود: در صورت تمایل نداشتن سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این زمینه، شهرداری در دو نقطه شهر اقدام به احداث شهربازی خواهد کرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه شهرداری نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان در شهر املاک دارد، خاطرنشان کرد: نگاه شهرداری به املاک بیشتر متمرکز بر مولدسازی املاک است و بر همین اساس کمترین تحقق بودجه شهرداری در سال گذشته مربوط به حوزه فروش املاک بود؛ این موضوع در بودجه ۱۴۰۳ نیز مطابق سال قبل پیش بینی می‌شود.

هوشیار اضافه کرد: هر چند در برخی موارد، همچون پروژه‌های کلان شهری نیاز به فروش املاک احساس می‌شود ولی نگاه کلان شهرداری حفظ و مولدسازی املاک است.

وی ادامه داد: بانک اطلاعات املاک شهرداری از دوره مدیریت شهری قبلی خالی تحویل گرفته شده بود و با تلاش بی وقفه دست‌اندرکاران در حال حاضر سامانه یکپارچه اطلاعات املاک و مستغلات شهرداری یکی از سامانه‌های قوی و غنی به شمار می‌رود.

شهردار تبریز تصریح کرد: بیشتر مزایده‌های شهرداری در خصوص املاک به فروش منجر نشده است چرا که در شرایط فعلی خرید و فروش املاک رونق چندانی ندارد؛ از طرف دیگر سیاست‌گذاری شهرداری مولدسازی املاک بوده است و انتظار درآمد از فروش املاک ندارد.

کد خبر 750841

دیگر خبرها

  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق