Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به راه اندازی یک واحد تولیدی ماسک در شهر زنجان، گفت: شامگاه چهارشنبه نخستین و مدرن ترین واحد تولید ماسک در زنجان آغاز به کار کرد و محصولات این واحد تولید ماسک از فردا در بازار استان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه این واحد ظرفیت تولید بیش از ۵۰ هزار ماسک در روز را دارد، اظهار کرد: هزار ماسک در ادارات، مساجد و مکان‌های دیگر به صورت رایگان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت استان زنجان، گفت: تولیدات این واحد هم در داروخانه‌ها با قیمت بسیار خوبی عرضه می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه بحث تامین مایحتاج مرتبط با بیماری ویروس کرونا در دستور کار است، ابراز کرد: سازمان صمت استان در این خصوص مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد واز ظرفیت استانی استفاده کرد و مواد شوینده‌ها و اسپری‌ها ضدعفونی برپایه الکل را در استان مهیا کنیم.

وی افزود: در استان زنجان واحد تولید کننده ماسک نبود و دستگاهی که مدت‌ها توسط تاجر زنجانی خریداری شده و بلا استفاده بود توسط دو جوان زنجانی در خط تولید ماسک مورد استفاده قرار گرفت.

رئیس سازمان صمت استان زنجان، افزود: طی ۴۸ ساعت مجوزهای بهداشت و سازمان صنعت و معدن داده شده است.

فغفوری تصریح کرد: این میزان تولید پاسخگوی نیاز استان است و مازاد تولید در اختیار هیئت امنای علوم پزشکی قرار داده خواهد شد.

کد خبر 4864355

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان بارش برف قزوین شیراز بارش باران تولید ماسک واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

مجید گلشنی‌منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی انجام شده عمده مشکل واحدهای صنعتی در استان کمبود نقدینگی، بدهی بانکی و تأمین مواد اولیه است، اضافه کرد: در همین راستا مشکل ۱۵ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۸۲۵ نفر حل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ تولیدات صنعتی جایگاه خوبی در کشور دارد، اضافه کرد: در حال حاضر تولیدات استان به ۴۶ کشور دنیا صادر می‌شود.

گلشنی‌منفرد افزود: از این تعداد، ۱۳ کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده شده است و در سال‌جاری نیز ۳۲ کالای جدید صادراتی به سبد محصولات صادراتی استان اضافه شد.

وی افزود: سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

کد خبر 747651

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • زباله سوزهای مدرن چطور کار می کنند؟ | تجربیات کشورهای مدرن در زمینه مقابله با پسماندهای به درد نخور
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است