Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای فرهنگی عمومی استان یزد با حضور مسئولان فرهنگی استان یزد در محل دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،  آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد با حضور حسین براتی مدیرکل امور استان‌ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی امام جمعه یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از مسئولان فرهنگی استان در محل سالن اندیشه دانشگاه یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد در این نشست گفت: استان یزد، استان دینی و مذهبی است که ظرفیت های زیادی در این زمینه دارد و بسیاری از برنامه ها در طول سال با این ویژگی ها عجین شده است.

 

وی افزود: گردشگری مذهبی یکی از این ظرفیت ها است  که بایستی در طول سال اجرا شود و برای آن اتاق فکر ایجاد شود تا بتوانیم جذب گردشگر مذهبی داشته باشیم.

 

طالبی گفت: برای گردشگری و مسائل اقتصادی گردشگری نیازمند برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم از آسیب های اجتماعی و کاهش درآمدها جلوگیری کنیم.

 

آیت الله ناصری  یزدی، امام جمعه یزد نیز در این نشست گفت: مسجد جایگاه عظیمی در انقلاب دارد که باید بسیاری از حرکت ها از آنجا شروع شود و کانون های مساجد نیز بایستی در این زمینه فعال شوند.

 

 

وی افزود: امروز باید بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مساجد را در دستور کار خود قرار دهیم که نمونه آنها بیانات رهبری در اجلاس نماز است که باید در شورای سیاستگذاری تبیین و اجرا شود.

 

در پایان این مراسم نیز احکام اعضای شورای سیاست گذاری کانون های مساجد استان یزد اعطا شد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی استان یزد شبستان یزد استاندار یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

حسن محمدی ادیب ۱۱ اردیبهشت در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ضمن پیگیری اعتبارات آموزشی، رویدادها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است که در همین راستا انتظار تأمین اعتبارات و تسهیل شرایط را از سوی معاونت گردشگری داریم. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: علاوه بر رویدادهای مهمی که در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.  

وی اضافه کرد: اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است و در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود. 

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین امور مربوط به زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از جمله مواردی است که نیاز داریم با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»