Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل  روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت سلامت کارکنان و مشتریان و تکریم ارباب رجوع مقرر شد تا کارکنان و مراجعین شرکت های صف و ستاد در مبادی ورودی از طریق دستگاه های تب سنج قبل از ورود چک شوند تا در صورت مثبت بودن علائم اولیه برای انجام معاینات تکمیلی اولیه به پزشک معتمد یا مراکز درمانی معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش همچنین چنانچه همکار یا خانواده آنها علائم ابتلا به ویروس کرونا را دارند از حضور در محل کار خودداری شود و بر این اساس اعلام درخواست استفاده از مرخصی با اولویت استعلاجی، استحقاقی روزانه ضروری و الزامی است

توزیع غذای میان وعده در شرکت ها و بانک در میان همکاران در ظروف یکبار مصرف از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این منشور است.

این گزارش می افزاید به منظور رعایت نکات بهداشتی، حفظ سلامت همکاران و خودداری از مراجعه مشتریان به شعب و ارباب رجوع به ساختمان های ستاد مقرر شد ضمن اطلاع رسانی جامع به مشتریان بانک از طریق پیامک، با استفاده از ابزار های الکترونیکی ( تلفن همراه و ...) از خدمات بانکی بهره مند شوند.

در همین راستا ساعت کار تمامی شرکت ها تا پانزدهم فروردین ماه سال 99 از 7:30 تا 14:30 و در بانک از دهم تا چهاردهم اسفند ماه از ساعت 8:30 الی 15:00 تعیین شد.

همچنین در این گزارش آمده که همکاران با رعایت اولویت بانوان باردار و شیرده، بیماران قلبی، تنفسی و ریوی که در معرض ریسک بالاتری هستند با تشخیص بالاترین مقام شرکت می توانند تا پایان سال جاری از مرخصی خاص مذکور بهره مند شوند.

 

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار بانک گردشگری ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - حضور پررنگ چری، یکی از بزرگترین خودروسازان چینی، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن که با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" برگزار شد، بار دیگر بر جایگاه این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت خودرو جهان تأکید کرد.

چری در این نمایشگاه از جدیدترین دستاوردها، نوآوری‌ها و برنامه‌های آینده خود برای بازارهای داخلی و جهانی رونمایی کرد و گام بلندی در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی برداشت.

در میان انبوه خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه پکن 2024، غرفه چری به وضوح خودنمایی می‌کرد. این شرکت با تمرکز بر عرضه خودروهای نوآورانه و پاک، توجه بازدیدکنندگان و کارشناسان را به خود جلب کرد.

از جمله محصولات شاخص چری در این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیگو 9: بر روی پلتفرم جدید T2X چری ساخته شده است. این پلتفرم با تمرکز بر هوش و اتصال به اینترنت، تحولات جدیدی را در صنعت خودرو رقم می‌زند. T2X با ادغام فناوری‌های پیشرفته در بخش‌های مختلف، از جمله سیستم تعلیق، شاسی، سیستم چهار چرخ متحرک و فرمان، هندلینگ و پایداری خودرو را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

اکسید EXLANTiX: کانسپت لوکس و برقی چری که نمایانگر تعهد این شرکت به ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از رانندگی لوکس و پایدار به مشتریان است. این خودرو با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، به عنوان پرچمدار برند اکسید، لوکس و پایداری را به طور همزمان به ارمغان می‌آورد.

امودا C7: کراس‌اوور جدید چری با طراحی اسپرت و جوان‌پسند که به دنبال جذب مشتریان در این رده سنی است. این خودرو با ظاهری عامه‌پسند و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند سهم بازار چری را در میان جوانان افزایش دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود