Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از رویکرد بازیکنانش مقابل المپیک لیون در مرحله یک‌‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری در پی شکست یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش در خانه المپیک لیون در دور رفت از مرحله یک‌‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: توضیح علت این شکست دشوار است اما ما در نیمه اول توپ را خیلی کُند به حرکت در آوردیم و حرکت لازم را نداشتیم، بنابراین طبیعی بود که حریف به ما فشار بیاورد، توپ را تصاحب کند و حتی به گل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حمله به اندازه کافی تهاجمی نبودیم و فاقد عزم راسخ بودیم. همچنین به مدت 15 دقیقه در کارهای دفاعی ضعیف عمل کردیم. بدشانس هم بودیم که درست وقتی که دلیخت برای مداوا (آسیب‌ دیدن از ناحیه سر) بیرون زمین بود، دروازه‌مان باز شد.

وی افزود: نیمه دوم بهتر بودیم، اما صادقانه باید بگویم که این عملکرد هم برای یک بازی لیگ قهرمانان کافی نبود. نمی‌دانم چرا نمی‌توانم بازیکنانم را متوجه اهمیت به گردش در آوردن سریع توپ کنم. این امری اساسی است. به هر حال به کارمان ادامه خواهیم داد و دیر یا زود این مفهوم را به ذهن بازیکنان‌ انتقال خواهیم داد. من بارها به بازیکنانم گفته‌ام که باید توپ را سریع در زمین به گردش در بیاورند اما خیلی از آنها هنوز توپ را کُند به گردش در می‌آورند و در جهت نادرست حرکت می‌کنند. ما در آخرین تمرین‌مان توپ را دو برابر سریع‌تر از چیزی که در این بازی انجام دادیم، به گردش درآوردیم. این برخلاف چیزی بود که باید انجام می‌دادیم.

سرمربی ایتالیایی یوونتوس صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: وقتی توپ را کُند به گردش در می‌آورید، مالکیت را از دست می‌دهید  این و اجازه را می‌دهد که حریف به شما نزدیک شود، شکل تهاجمی به خود بگیرد و توپ را تصاحب کند. به نظرم حتی تحت‌فشار قرار دادن لیون قوی نبود و این ما بودیم که خیلی کُند حرکت کردیم و سرعت‌مان هم تغییر نکرد. وقتی هم اوضاع اینطور باشد، بعید است که بشود موقعیتی خلق کرد.

تأیید تمایل یوونتوس به استخدام گواردیولابازی یوونتوس - اینتر پشت درهای بسته برگزار می‌شود

ساری در پایان تأکید کرد: دوست ندارم از فاصله 60 متری توپ را برای مهاجمان‌مان بفرستیم، چون این کار بی‌فایده است، بلکه بهتر است توپ را جلو برد و برای خلق موقعیت تلاش کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا لیون یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیون یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا لیون یوونتوس مائوریتزیو ساری لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بی‌دفاع؛ شفیلدیونایتد از مرز ۱۰۰ گل خورده در لیگ برتر عبور کرد

شفیلدیونایتد یکی از ضعیف ترین تیم هایی است که لیگ برتر به خود دیده است.

در دیداری از هفته ۳۶ لیگ برتر انگلیس 2023/24، ناتینگهام فارست مقابل شفیلدیونایتد به برتری ۳-۱ دست یافت. سقوط شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ هفته گذشته مسجل شده بود. آنها امشب از مرز +۱۰۰ گل خورده در فصل جاری لیگ برتر عبور کردند.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در ۳۶ بازی فصل جاری لیگ برتر، ۱۰۰ گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول ۲۰ تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد هم 100 گل دریافت کرد.

در تاریخ لیگ سطح اول انگلیس و در فصول ۲۰ تیمی، آخرین بار لسترسیتی در فصل ۱۹۰۸/۰۹ یعنی ۱۱۵ سال پیش با ۱۰۲ گل خورده، بدترین رکورد را دارد. شفیلدیونایتد در دو هفته پایانی احتمالا از این رکورد هم عبور می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • چرا برخی افراد سریع‌تر از دیگران می‌دوند؟
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • تیم بی‌دفاع؛ شفیلدیونایتد از مرز ۱۰۰ گل خورده در لیگ برتر عبور کرد
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید
  • سیارکی که بر فراز برلین منفجر شد
  • سیارکی که بر فراز برلین منفجر شد، رکورد سریع‌ترین چرخش وضعی را هم شکست