Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل پیش از ظهر پنجشنبه در پانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار سمنان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن بیان اینکه بازرسی از توزیع کالا از مبدأ تا مصرف برای جلوگیری از دپو و احتکار کالاهای اساسی در این ایام تشدید شده است، اظهار داشت: ذخایر استراتژیک استان بسیار مطلوب است و هیچ‌گونه کمبودی در بحث اقلام و کالاهای ضروری در استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی میوه ایام عید در استان سمنان آغاز شده است، افزود: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه از این میزان میوه ذخیره‌شده ۶۰۲ تن پرتقال و ۳۱۹ تن سیب است، تصریح کرد: طرح نظارتی و پایش بازار ویژه نوروز ۹۹ از اول اسفندماه در سطح استان آغاز شد و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد.

تشنه دل با اشاره به شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: بازرسی از واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده و داروخانه‌ها به‌منظور جلوگیری از ایجاد جو روانی به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

وی گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته با کمبود الکل به‌عنوان مواد اولیه در واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده مواجه شدیم که برای حل این موضوع کمیته‌ای با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل و این موارد سریعاً پیگیری می‌شود.

کد خبر 4864554

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان ستاد تنظیم بازار سمنان میوه شب عید انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش برف بارش باران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی بیان کرد: طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلف استان بوشهر در دست اجراست که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان این طرح‌ها اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری تولید شوند.

 وی افزود: در همین راستا برای بهبود وضعیت آب مردم در جنوب استان بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان در نخل تقی، عملیات بهسازی و مهندسی دوباره ایستگاه تقویت فشار مرکزی شهر و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی نخل تقی اجرا شد.

وی اظهار کرد: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای رفع کمبود آب مردم، هم‌استانی‌ها نیز باید نسبت‌به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه‌جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

عالی گفت: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با توجه به تامین بیشتر آب مصرفی مردم از خارج استان، هم‌استانی‌ها باید بیش‌از پیش نسبت‌به مصرف بهینه آب توجه کنند.

دیگر خبرها

  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آنها را کند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است