Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستادبرگزاری نماز جمعه بندرعباس گفت: نماز جمعه این هفته شهرستان بندرعباس با رعایت تهدیدات بهداشتی و با هماهنگی با ارگان‌های مختلف برگزار می‌شود. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام سعید کذایی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: نماز جمعه این هفته با رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی که نمازگزاران را جا به جا می‌کنند و ضد عفونی صحن و شبستان مسجد جامع برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ضدعفونی کردن ورزشگاه آزادی در آستانه بازی پرسپولیس - شهر خودروتولید 5 نمونه اولیه واکسن ویروس کرونا در روسیهفرمانده سپاه استان گلستان: توان سپاه برای مقابله با کرونا وارد میدان شد

وی افزود: توصیه می‌شود نمازگزاران مهر و سجاده شخصی با خود بیاورند همچنین بانوان نیز چادر نماز شخصی همراه داشته باشند.

مسئول ستادبرگزاری نماز جمعه بندرعباس با اشاره به تعطیلی مهد آدینه ستاد از والدین خواست کودکان را همراه خود به مسجد جامع نیاورند و در ادامه گفت: نمازگزاران پس از اقامه نماز از دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و اگر شخصی علائم بیماری دارد برای اقامه نماز جمعه حضور نیابد.

وی توجه به توصیه‌های بهداشتی ورعایت آن، کاهش برنامه‌های فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس را از جمله مهم ترین برنامه‌های ستاد برای برگزاری نماز جمعه عنوان کرد و گفت: خطبه این هفته مختصر خواهد بود همچنین تیم‌های پزشکی در محل نماز جمعه حاضر خواهند بود و قبل از ورود نمازگزاران علائم سلامت افراد چک می‌شود. 

انتهای پیام/864/ ت

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه بندرعباس برگزاری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز