Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون کاراته، جواد سلیمی گفت: پیش از آغاز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته اتریش خاویر اسکالانته، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته در بخشنامه‌ای آخرین تغییرات داوری را در اختیار کمیته داوران فدراسیون‌های عضو قرار داد.

رئیس کمیته داوران کشورمان در ادامه افزود: مطابق این بخشنامه تمامی داوران که از طریق فدراسیون‌های ملی برای دوره داوری و یا قضاوت در رویداد‌های رسمی فدراسیون جهانی و یا قاره‌ای معرفی می‌شوند باید دارای تابعیت و یا اقامت دائم آن کشور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای داوران فدراسیون جهانی کاراته در خصوص دیگر تغییرات در آیین نامه داوری عنوان کرد: در تمامی رقابت‌های کومیته علاوه بر داور وسط، قضات، ناظران ویدئو چک، ناظر مسابقه و حتی مسئول ثبت امتیاز نیز نباید ملیت و یا اقامت یکسان با شرکت کنندگان آن رقابت داشته باشند. اما در مورد مبارزات کاتا این ممنوعیت تنها در رقابت کسب مدال اعمال می‌شود.

عضو شورای داوران آسیا با تاکید بر لازم الاجرا بودن تغییرات فوق از لیگ جهانی اتریش افزود: در صورت عدم رعایت موارد فوق، داور خاطی علاوه بر حذف از ادامه قضاوت در آن رقابت به مدت حداقل یکسال از قضاوت در تمامی رویداد‌های رسمی فدراسیون جهانی تعلیق خواهد شد.

سلیمی همچنین گفت: در این بخشنامه مجددا تاکید گردیده تمامی داورانی که برای قضاوت به یک رویداد رسمی دعوت می‌شوند از تعامل و ارتباط با مربیان و شرکت کنندگان منع شده و مجاز نیستند در هنگام پوشیدن لباس رسمی داوری با مربیان و یا شرکت کنندگان در عکس و یا فیلم حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جواد سلیمی فدراسیون کاراته تیم ملی کاراته فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد