Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت:

«اسرائیل از قدرت سایبری و امنیتی خودش تعریف می کند، اما اتفاقی که هفته گذشته رخ داده باید برای همه هشداری باشد.

نشت اطلاعات شخصی 6.5 میلیون اسرائیلی سه هفته قبل از انتخابات یکی از بدترین رسوایی های امنیتی در چند سال اخیر در سرزمین های اشغالی است.

نشت اطلاعاتی از طریق اپلیکیشنی که برای انتخابات طراحی شده رخ داده و لیکود و سایر احزاب از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اپلیکیشن اطلاعات شخصی افراد ثبت شده است. 

خسارت وارده بسیار عظیم است. این برای دشمنان اسرائیل مثل حزب الله و سازمان اطلاعاتی ایران مثل معدن طلاست، همین طور برای آن دسته از سازمان های اطلاعاتی که چندان با اسرائیل دوست نیستند.

با استفاده از اطلاعاتی که به سرقت رفتند نه تنها می توان حالا افراد زنده را شناسایی کرد، بلکه می توان افراد فوت شده و هویت های جعلی که در ماموریت های مخفی و گزارش های دروغین به کار برده شدند را هم مشخص کرد».

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا رژیم صهیونیستی اسرائیل انتخابات اسراییل انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 29 جنگنده‌های رژیم اسرائیل 14 حمله پیاپی در مناطق عیتا الشعب و روستای رمیه در جنوب لبنان طی ساعات اخیر انجام دادند و عظیم ترین بمباران لبنان که تاکنون ثبت شده را رقم زدند؛ به حدی که در مناطق بمباران شده، هاله‌ای شبیه طوفان شکل گرفت. لحظات این بمباران را از چند زاویه در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • اعتراف افسر موساد اسرائیل به قدرت ایران | آن‌ها می‌خواستند بگویند که منِ ایران ...
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل