Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید و یکی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب، پست جدیدی درباره ویروس کرونا در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، مدتی است که ویروس کرونا در سراسر جهان در جال گسترش است و افراد زیادی اکنون درگیر آن هستند. این ویروس از شهر ووهان کشور چین شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویروس بعد از انتشار جهانی خود سرانجام هفته گذشته به ایران رسید و ظرف مدت کوتاهی در شهر‌های مختلف را درگیر خود کرد.

در ایران اکنون افراد زیادی به این بیماری آلوده هستند که در بین آن‌ها اسامی سیاستمداران نیز به چشم می‌خورد. محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید و یکی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب، دقایقی پیش در اینستاگرام خود پستی منتشر کرده که در آن درباره ویروس کرونا نوشته است.

او به تازگی با انتشار پستی در اینستاگرام خود از این بیماری نوشته است. محمدرضا عارف در اینستاگرام خود نوشت:

"ویروس کرونا کماکان در دنیا در حال پیش روی است و متاسفانه تعداد قربانیان این ویروس روند صعودی را طی می‌کند. در کشور ما نیز تمهیدات نسبتا خوبی برای پیشگیری و مقابله با این ویروس از سوی مسئولان در نظر گرفته شده است. ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران، چند نکته را باید در این خصوص در نظر داشت ۱- متاسفانه اعتماد عمومی مردم به حاکمیت به دلایل مختلف از جمله عدم صداقت و شفاف بودن با افکار عمومی خدشه‌دار شده است باید ضمن درنظرگرفتن جو روانی جامعه از هرگونه پنهان‌کاری درباره بیماری کرونا پرهیز کرد. اطلاع‌رسانی به موقع، درست و شفاف و از یک منبع مشخص یکی از راه‌های جلب اعتماد عمومی است ۲- پرهیز از اظهارنظر‌های غیرکارشناسانه که باعث ملتهب شدن جو روانی جامعه می‌شود ۳- تداوم تعطیلی مراکز پرتردد بویژه مدارس و دانشگاه ها. اخبار جسته و گریخته درباره لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شنیده می‌شود ضمن هشدار به احتمال اتخاذ چنین تصمیمی از مسئولان و ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا می‌خواهم تا زمانی که ویروس کرونا در کشور کنترل نشود از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بپرهیزد. امید است با همکاری همه از جمله مردم و مسئولان و کمک به یکدیگر و توفیقات الهی بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.
#محمدرضا_عارف
#عارف #محمدرضاعارف"

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: محمدرضا عارف ویروس کرونا رئیس فراکسیون امید اینستاگرام خود محمدرضا عارف ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به درخواست غیرقانونی و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی، گفت: مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجدداً تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

وی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 747647

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی