Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوک جواب داد و نساجی 180 درجه تغییر کرد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیست و یکم، دو تیم ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 0 نساجی به پایان رسید. این در حالی بود که نساجی پس از چند شکست و تساوی، سرمربی خود را عوض کرد و این تیم موفق شد با سرمربی جدید خود یعنی محمود فکری به این پیروزی ارزشمند در خانه حریف برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته بیست و یکم لیگ برتر
ماشین سازی تبریز 0-3 نساجی مازندران
پنجشنبه 8 اسفند 1398 ساعت 15:30
تبریز - ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی
گلزنان: محمدمهدی نظری، علی شجاعی و محمد میری

ترکیب دو تیم

ترکیب ماشین سازی:

علیرضا حیدری، مسیح زاهدی، ادواردو دوسانتوس، محمد مسلمی پور، فردین عابدینی، شاهین ثاقبی، میلاد نوری، قائم اسلامی خواه، محمد خرم الحسینی، محمد قادری و علی آل کثیر

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، حسین ماهینی، سیدمحمد میری، محمدعرفان معصومی، رحمان جعفری  علی شجاعی، رضا دهقانی و محمدمهدی نظری

شرح گل ها

در دقیقه 37، سانتر بازیکنان نساجی از سمت راست روی سر محمدمهدی نظری فرود آمد و او با یک ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 49، حمله تند و سریع بازیکنان نساجی به سمت دروازه ماشین سازی و در نهایت سانتر علی شجاعی از سمت چپ دروازه ماشین سازی به دهانه دروازه نساجی که محمد میری موفق شد دروازه خالی را با ضربه سر باز کند.

در دقیقه 72 یک ضد حمله از سوی بازیکنان نساجی ایجاد شد که رضا دهقانی توپ را برای علی شجاعی به پشت مدافعان ماشین سازی ارسال کرد و شجاعی نیز در یک موقعیت تک به تک پس از جا گذاشتن گلر ماشین سازی، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟

پنجشنبه ۱۸ آوریل، محمد سالم عکاس فلسطینی خبرگزاری رویترز جایزه معتبر بهترین عکس سال بنیاد عکس‌های مطبوعاتی جهان (World Press Photo) را از آن خود کرد.

ایناس ابومعمار زنی ۳۶ ساله است که پیکر بی‌جان خواهر زاده پنج ساله خود را در آغوش گرفته در حالی که تمام اقوام این کودک در پی اصابت موشک رژیم غاصب اسرائیلی به خانه‌شان جان باختند. این عکس نمادی از مقاومت و اندوه عمیق اتفاقات غزه است که دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

محمد سالم عکاس برگزیده درباره انتشار این عکس می‌گوید: این عکس را روز دوم نوامبر سال گذشته با عنوان «لحظه‌ای قدرتمند و اندوهناک که بیانگر مفهوم گسترده رویداد‌های نوار غزه است گرفته‌ام.»

وی درباره ثبت این لحظه توصیف می‌کند: «مردم با سردرگمی به این طرف و آن طرف می‌رفتند و با اضطراب به دنبال عزیزان خود می‌گشتند. در لحظه‌ای به این زن که پیکر دخترک را در آغوش گرفته بود و از خود جدا نمی‌کرد، خیره شدم و این فرم را ثبت کردم.»

این عکاس برای دومین بار است که موفق به دریافت این جایزه شده است. او بیش از ده سال پیش نیز با تصویری دیگر از تلفات انسانی غزه موفق به دریافت این جایزه شده بود.

هیات داوران بنیاد عکس‌های مطبوعاتی جهان درباره انتخاب این عکس می‌گویند: این تصویر ترکیبی از توجه و تکریم است که نگاهی همزمان استعماری و واقعی به فقدانی تصور ناپذیر می‌اندازد.

تلخی‌های ماندگار تاریخ

قاب‌های تصاویر ماندگارترین بازمانده‌ها در تاریخ هستند. از اتفاقات اخیر غزه تصاویر زیادی ثبت شده است که باعث‌تر شدن دیدگان بینندگان می‌شود. در برخی از عکس‌ها درد‌ها به تصویر کشیده شده است و در تصاویر دیگر تفاوت شهر غزه در این چند ماه اخیر. اما در میان ثبت این حقایق هستند تصاویری که در اوج جنگ و بمب باران امید به افراد تزریق می‌کند، مانند لبخند آن ۳ کودک که به دوربین خیره شده‌اند.

شاید با دیدن خیلی از این تصاویر ته دلمان امید داشتیم تا هوش مصنوعی آنها را به تصویر کشیده باشد، اما در واقعیت این نبود و برخی از این این قاب‌ها از وضعیت آخرالزمانی آسمان غزه به ثبت رسیده بود. 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید