Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی اسماعیلی ندیمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نشست خبری با موضوع کرونا ضمن توضیح در مورد این بیماری، گفت: تاکنون مراجعه کننده‌ای با علائم بیماری کرونا نداشته ایم و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان رفسنجان آمادگی لازم را در این زمینه دارند و آموزش‌های لازم به کارکنان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اختصاص یک بخش بیست تخته به بیمارانی که بیماری عفونی دارند، تخصیص بخشی از درمانگاه سلامت به بیمارانی که با علائم تب بالا و تنگی نفس مراجعه می‌کنند، راه اندازی یک درمانگاه در شمال شهر به منظور پاسخ گویی به مردم و افرادی که مشکوک به این بیماری هستند، از جمله فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

اسماعیلی ندیمی از آموزش‌های مستقیم به دهیاران و بخشداران و اطلاع رسانی از طریق انتشار اطلاعیه‌ها در فضای مجازی و نشریات گفت و در مورد آگاهی بخشی به اتباع بیگانه‌ای که در مهمان‌شهر اقامت دارند، بیان کرد: سامانه پیامکی فعال شده است و همچنین افرادی در مهمان‌شهر برای اطلاع رسانی حضوری انتخاب شده‌اند که فعالیت خود را آغاز کرده اند.

او تاکید کرد:مردم با رعایت بهداشت فردی و عمومی نقش مهمی در پیشگیری و انتقال ویروس کرونا دارند و از مردم خواست ضمن حفظ آرامش خود و دوری از نگرانی، اخبار مربوط به این بیماری را از طریق منابع معتبر پیگیری کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت

پیکر مطهر یک شهید گمنام عصر امروز امروز مصادف با شهادت امام صادق علیه السلام با حضور پرشور مردم شهیدپرور رفسنجان از میدان سردار سلیمانی تا میدان ابراهیم تشییع و در بوستانی تازه تاسیس جنب حسینیه نخل به خاک سپرده شد.

این شهید گرانقدر در ۱۹ اسفند سال ۶۳ در سن ۲۴ سالگی در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به فیض شهادت نائل آمده است.

صبح امروز پیکر مطهر شهید گمنام در جمع مردم منطقه نوق رفسنجان حضور یافت و شب گذشته مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در حسینیه نخل برگزار شد و همچنین این شهید عزیز امروز میهمان مردم کشکوئیه، لطف آباد، عیش‌آباد و داوران نیز بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • خانه پیرمردی که بعد ۵۱ سال سند دار شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • رفع مشکل هفت هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم