Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@12:05:36 GMT

آمار بیماران کرونایی در مازندران به 7 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۷۱۶۲

آمار بیماران کرونایی در مازندران به 7 نفر رسید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که آمار نمونه‌برداری کسانی که ویروس کرونا در آنها مثبت شد در این این استان به هفت نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش آمار کسانی که آزمایش ویروس کرونا در آنها در استان مازندران مثبت بوده نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷۰ درصد بیشتر شد به طوری که از چهار نفر روز گذشته به هفت نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش ، آمار مرگ ناشی از این ویروس در مازندران همچنان مربوط به یک مسافر حدود ۶۰ ساله تهرانی در یکی از اقامتگاه‌های مسافری در شهر تنکابن است.

پیش از این دانشگاه علوم پزشکی بابل که نخستین بار ویروس کرونا از این شهرستان در مازندران رونمایی شد نیز اعلام کرد که ۲۴ بیمار مشکوک به ویروس کرونا را بستری کرد و این افراد تا زمان مشخص شدن تست نمونه گیریشان در بیمارستان تحت مراقبت ویژه قرار خواهند داشت.

براساس گزارش این دانشگاه ، روزانه ۴۰ تا ۵۰ نفر از افراد به کلنیک های سرپایی تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بابل مراجعه می کنند که پس از اطمنیان از عدم بروز نشانه های ویروس کرونا این مراکز درمانی را ترک می کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0030Gp

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مازندران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد

صنعت واردات خودرو از چین به دلیل بسته شدن بنادر اسرائیل فلج شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی گلوبس در گزارشی نوشت، شرایط فعلی در اسرائیل باعث شده است تا صادرات خودرو از چین به اسرائیل در سه ماهه اول از سال 2024 به شکل قابل توجهی فلج شود.

براساس گزارش‌های منابع رسمی، صادارت خودروهای هیبردی چینی به اسرائیل در سه ماهه اول از سال جاری میلادی 51 درصد کاهش یافته است، که در آمار صادارت گمرک چین به آن اشاره شده است.

براساس آمار منتشر شده، صادرات خودروهای هیبریدی از چین به اسرائیل در ماه مارس 33 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن کاهش یافت.

گفتنی است رسانه‌های عبری زبان، تاکنون بیش از یک گزارش از تاثیر اقدامات نیروهای مسلح یمن در فلج کردن اقتصاد اسرائیل منتشر کرده‌اند.

هنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته