Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد مصری همواره یکی از مهره‌های کلیدی لیورپول تحت هدایت «یورگن کلوپ» در مسیر تبدیل شدن به یکی از قدرت‌های بزرگ فوتبال اروپا بوده است.

دوران حضور وی در آنفیلد با ۹۰ گل در ۱۴۰ بازی در تمامی رقابت‌ها همراه بوده است؛ آماری که وی را به یکی از پرهواخواه‌ترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل کرده است.

و حالا به نظر می‌رسد، ستاره تیم ملی مصر می‌تواند به یکی از اهداف گرانقیمت رئال مادرید بدل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیدپوشان تابستان سال گذشته برای به خدمت گرفتن «ادن هازارد» خزانه خود را خالی کردند اما تاثیر مرد بلژیکی با مصدومیت‌های پیاپی محدود شد و مصدومیت اخیر وی از ناحیه قوزک پا، او را تا پاین فصل خانه‌نشین کرد.

شایعه کوچ تابستانی «گرت بیل» جا را برای ورود یک کهکشانی دیگر باز خواهد کرد و ستاره اسبق تیم ملی انگلیس اعتقاد دارد صلاح بهترین گزینه برای پر کردن این جای خالی در سانتیاگو برنابئو است.

نویل در این باره گفت: ۱۸ ماه پیش گفتم که فکر می‌کنم محمد صلاح لیورپول را به زودی ترک کند. فکر می‌کنم فهمیدن این موضوع که هواداران لیورپول عشق چندانی به صلاح نشان نمی‌دهند، کار سختی نباشد. معتقدم این احساس پیرامون صلاح وجود دارد که وی قصد دارد برای رئال بازی کند یا بارسلونا.

وی افزود: البته این یک انتقاد از صلاح نیست. من در کنار دیوید بکام، فن نیستلروی و کریستیانو رونالدو بازی کردم و آرزوی همه آنها بردن توپ طلا بود؛ آنها می‌خواستند در رئال مادرید بازی کنند؛ برجسته باشند و در بزرگ‌ترین باشگاه های جهان توپ بزنند.

رئال در حال حاضر با ۲ امتیاز کمتر، در تعقیب بارسلونا در لالیگا است اما پس از متحمل شدن شکست خانگی برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، تیم تحت هدایت زیدان با احتمال ناخوشایند اتمام فصل بدون کسب جام معتبر روبرو شده اند.

«فلورنتینو پرز» هرگز علاقه خود را به جذب استعدادهای برتر اروپا پنهان نکرده و گزارشی از یک نشریه اسپانیایی حاکی از آن است که مقامات رئال مذاکرات خود را با باشگاه لیورپول به منظور انتقال صلاح به برنابئو آغاز کرده اند.

براساس این گزارش، این انتقال دست کم ۱۶۲ میلیون دلار خرج روی دست رئال خواهد گذاشت اما با وجود اینکه این رقم بسیار دهن پرکن به نظر می‌رسد اما در مقایسه با برچسب قیمتی که روی «کیلین امباپه» به عنوان یکی دیگر از اهداف احتمالی رئال وجود دارد، رنگ می‌بازد؛ در واقع پرز در صورتی که برای جذب مرد فرانسوی مصمم شود باید حدود ۲ برابر مبلغی را که برای صلاح کنار گذاشته است، پیاده شود.

برچسب‌ها سانتیاگو برنابئو یورگن کلوپ کریستیانو رونالدو فلورنتینو پرز گری نویل کیلین امباپه دیوید بکام گرت بیل زین الدین زیدان ادن هازارد محمد صلاح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سانتیاگو برنابئو یورگن کلوپ کریستیانو رونالدو فلورنتینو پرز گری نویل کیلین امباپه دیوید بکام گرت بیل زین الدین زیدان ادن هازارد محمد صلاح سانتیاگو برنابئو یورگن کلوپ کریستیانو رونالدو فلورنتینو پرز گری نویل کیلین امباپه دیوید بکام گرت بیل زین الدین زیدان ادن هازارد محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا