Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:27:01 GMT

پیروزی پرسپولیس مقابل شهرخودرو در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۷۷۸۸

پیروزی پرسپولیس مقابل شهرخودرو در نیمه نخست

شاگردان یحیی گل محمدی توانستند در نیمه نخست مهمان خود را با دو گل شکست دهند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو از ساعت ۱۸:۳۰ در هفته بیست و یکم لیگ برتر به میدان رفتند که نیمه نخست این بازی با دو گل به سود شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی تمام شد. تماشاگران دو تیم به علت شیوع کرونا از حضور در ورزشگاه محروم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی امیری در دقیقه ۹ و بشار رسن در دقیقه ۱۷ برای پرسپولیس گلزنی کردند.

موقعیت‌های حساس

نخستین موقعیت بازی با ضربه ایستگاهی روح‌الله سیف‌اللهی خلق شد و شوت این بازیکن توسط رادوشوویچ به کرنر رفت که ثمری برای تیم مهمان نداشت.

گل: در دقیقه ۹ حرکت خوب علیپور در داخل محوطه جریمه با پس رو به عقب برای ترابی همراه شد که ضربه ترابی به شکل عجیبی به جای حرکت به سمت دروازه، در عرض زمین حرکت کرد و به امیری رسید و این بازیکن گل نخست را وارد دروازه شهرخودرو کرد.

پس از گل نیز پرسپولیس به حملات خود ادامه داد. یک دقیقه بعد نفوذ پرسپولیسی‌ها به داخل محوطه جریمه و ضربه به سمت دروازه رحمتی با پای این دروازه‌بان به کرنر رفت که ثمری نداشت.

گل: حملات پرسپولیس برای رسیدن به گل دوم توسط ضربه عالی بشار رسن عالی بود. کار گروهی بازیکنان پرسپولیس توسط نوراللهی و پاس خوب وحید امیری به منطقه خالی از بازیکن در محوطه جریمه شهرخودرو به بشار رسن رسید و او با شوتی هوایی و بی‌نقص در دقیقه ۱۷ دروازه شهرخودرو را برای دومین بار گشود.

پس از گل دوم هم شهرخودرو در کنترل توپ و میدان و جبران نتیجه ناکام بود تا پرسپولیس برای زدن گل سوم خود جلو بکشد و مقابل محوطه جریمه شهرخودرو تجمع کند.

رفته رفته پرسپولیس عقب نشست و شهرخودرو توانست برای دقایقی توپ را در میانه میدان در اختیار بگیرد و از تجمع پرسپولیسی‌ها مقابل محوطه جریمه خودداری کند.

در دقیقه ۴۳ و ۴۵ شهرخودرو دو موقعیت جدی گلزنی داشت که رادوشوویچ در این دو صحنه عملکرد خوبی داشت تا نیمه نخست با دو گل به سود میزبان به پایان برسد.

ترکیب پرسپولیس: رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور.

ترکیب شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، روح‌الله سیف‌اللهی، اکبر صادقی، حسین مهربان، علی نبی‌زاده، محمدعلی فرامرزی، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی خراسانی و حسین مرادمند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تیم فوتبال شهرخودرو استانی ورزشی محوطه جریمه نیمه نخست بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری

به گزارش ورزش سه کاپیتان پرسپولیسی‌ها که  در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر  از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه  عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران  را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که  با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌ها بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد  اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می زند دست او را خواند و ضربه اش را مهار کرد.

دیگر خبرها

  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم