Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:58:03 GMT

امشب شرایط شبکه آب عادی می شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۱۰۴

ایسنا/اصفهان سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شب گذشته کدورت آب بالا رفت و این موضوع بر میزان ورودی آب به تصفیه خانه تاثیر گذاشت، اما امشب شرایط عادی به شبکه بر می گردد.

علی اکبر بنی طبا در گفت و گو با ایسنا در خصوص افت فشار آب در بخش هایی از مناطق شهر اصفهان اظهار کرد: وقتی رودخانه سیلابی شود کدورت آب بالا می رود و وقتی کدورت آب از اندازه ای بیشتر شد، میزان ورودی آب به تصفیه خانه کاهش پیدا می کند تا در سیستم تصفیه مشکلی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز صبح دبی ورودی به تصفیه خانه کاهش پیدا کرد، اما از ظهر به بعد کم کم ورودی آب به تصفیه خانه افزایش پیدا کرد و امشب به شرایط نرمال بر می گردد.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: در همین مدت زمان که میزان کدورت آب بالا و میزان ورودی آب به تصفیه خانه کم شده بود این کاهش بیشتر در محور شمالی اصفهان اثر گذاشت و این مناطق تحت تاثیر قرار گرفتند.

بنی طبا اضافه کرد: اسفند ماه زمان شستشو و خانه تکانی است، همچنین در پنجشنبه و جمعه میزان آب مصرفی مردم از میزان قابل توجهی برخورار است و این موارد دست به دست هم داد تا قسمت شمالی شهر اصفهان افت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: از شب گذشته کدورت آب بالا رفت و این موضوع بر میزان ورودی آب به تصفیه خانه تاثیر گذاشت، اما از بعدازظهر امروز شرایط عادی شد و امشب شرایط عادی به شبکه بر می گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی افت فشار آب کدورت آب بالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

ایسنا/کرمان رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در ورودی شهر بم دوکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

 سروان نعیم مفلحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پساب غسالخانه باغ‌رضوان اصفهان تصفیه می شود
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت