Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@22:06:27 GMT

تعطیلی یک باشگاه ورزشی متخلف در اهواز

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۳۱۲

تعطیلی یک باشگاه ورزشی متخلف در اهواز

‌ساعاتی پیش یک باشگاه بدنسازی متخلف ضمن دریافت اخطار، با حضور مقام قضایی و حراست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ‌‌در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در ورزش با دستور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تمامی مراکز ورزشی دولتی و خصوصی استان تا پایان هفته تعطیل اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا ساعتی پیش یک باشگاه بدنسازی خصوصی به دلیل تخلف و سرپیچی از ابلاغیه ستاد پیشگیری کرونا ویروس در ورزش و دایر بودن این محل، با حضور معاون توسعه ورزش و رییس حراست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و نیروی انتظامی اهواز تعطیل شد.

لازم به ذکر است که ‌دستور تعطیلی اماکن ورزشی با هماهنگی شورای تامین استان و در راستای حفظ سلامتی ورزشکاران منطقه صورت پذیرفته و کلیه باشگاه های خصوصی و دولتی را شامل می شود.‌

طبق اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، بازرسی های روزانه تا پایان ابلغیه تعطیلی مراکز ورزشی انجام و در صورت مشاهده تخلف مشابه با متخلفین برخورد قانونی صورت می پذیرد.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلمپ تعطیلی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برنا خوزستان کرونا ویروس باشگاه های متخلف ورزش و جوانان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود