Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:00:19 GMT

سوئیس تجمعات بیش از ۱۰۰۰ نفر را ممنوع اعلام کرد 

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۹۷۴

سوئیس تجمعات بیش از ۱۰۰۰ نفر را ممنوع اعلام کرد 

به گزارش تارنمای سوییس اینفو، طبق ابلاغیه منتشر شده ممنوعیت تجمع مردم در رویدادهای عمومی تا  ۱۵ ماه مارس (۲۵ اسفند) ادامه خواهد داشت.  

ممنوعیت تجمع مردم در حالی اعلام می‌شود که شهرهای سوئیس در حال آماده شده برای میزبانی جشن‌های فصلی هستند و این اعلامیه برای تجمعات این مراسم نیز لازم الاجرا است.  

دولت سوئیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شیوع ویروس کرونا اولویت اصلی شورای فدرال محافظت از جمعیت‌های مردمی است و وضعیت کنونی در کشور سوئیس از نظر قانون اپیدمیک به طور ویژه طبقه‌بندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعلام وضعیت ویژه از نظر قانون اپیدمی شورای فدرال سوئیس را قادر می‌سازد تا با مشورت با بخش‌های دیگر اقدامات پیشگیرانه‌ای را انجام دهد.  

نخستین مورد تاییدشده مبتلا به ویروس کرونا در سوئیس روز سه‌شنبه اعلام شد، با این وجود تعداد افراد مبتلایان در طول هفته رو به افزایش و تعداد آزمایشات مربوط به موارد مشکوک افزایش یافته است.  

چندین کشور اروپایی از اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا خبر داده‌اند که به نظر می‌رسد جملگی به گسترش شیوع بیماری در ایتالیا مرتبط باشد.  

اتریش، کرواسی و سوئیس در اروپا، به علاوه الجزایر در آفریقا، گفتند شهروندانی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به ایتالیا سفر کرده بودند.  

ایتالیا در روزهای اخیر با بیش از ۳۰۰ مورد ابتلا و ۱۱ مورد مرگ به کانون ویروس کرونا در اروپا بدل شده است.  

روز سه شنبه همزمان با ظهور موارد تازه ابتلا در اروپا و بخش مرکزی و جنوبی ایتالیا، وزرای بهداشت فرانسه، آلمان، ایتالیا و کمیسیون اتحادیه اروپا در نشستی قول دادند مرزها با ایتالیا را باز نگاه دارند.  
 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا ایتالیا سوئیس آلمان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایتالیا سوئیس آلمان سوئیس سوئیس سوئیس سوئیس سوئیس ایتالیا سوئیس الجزایر ایتالیا ایتالیا ایتالیا فرانسه آلمان ایتالیا ایتالیا ویروس کرونا ایتالیا سوئیس آلمان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس