Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از مهم ترین بازی های لیگ اروپا، رم و سویا مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

طرفداری- طبق قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا 2019/20، آاس رم و سویا به مصاف یکدیگر می روند.

پائولو فونسکا پس از مشخص شدن حریف تیمش در لیگ اروپا در مصاحبه ای با Roma TV گفت:

سویا یکی از قوی ترین تیم های باقی مانده در لیگ اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم و مربی اش را به خوبی می شناسم. در رتبه چهارم لالیگا هستند و تیم بسیار قدرتمند با بازیکنان با تجربه محسوب می شوند. اینک برگزاری بازی برگشت در خانه مزیت است یا نه را متوجه خواهیم شد. بازی رفت همیشه مهم است. اگر بتوانید در بازی رفت نتیجه خوبی بگیرید، بازی برگشت در خانه ارزش پیدا می کند. فعلا برتری با سویا است که می تواند کار را از خانه شروع کند اما اگر بتوانیم با نتیجه خوبی اسپانیا را ترک کنیم، آنگاه برگزاری بازی برگشت در رم برای ما برتری خواهد بود.

سویا هم مثل رم طی سالیان اخیر بسیار تغییر کرده است. سبک بازی این تیم تغییر کرده و بازیکنان زیادی به ترکیب سویا اضافه شده اند. اگر می خواهیم به مراحل پایانی لیگ اروپا برسیم باید آماده هر رقیبی باشیم و از سد هر حریفی عبور کنیم. سویا تاریخ باشکوهی در این رقابت ها دارد و ما آماده این چالش هستیم.

گفتنی است رم در 4 تقابل اخیر خود با تیم های اسپانیایی در مراحل حذفی مسابقات اروپا، در سه مورد به مرحله بعدی صعود کرده است:

رم 4-2 رئال مادرید (مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2007/08) رم 0-4 رئال مادرید (مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2015/16) رم 4-1 ویارئال (مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا 2016/17) رم 4-4 بارسلونا (مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2017/18)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ اروپا نهایی لیگ مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، هیات داوران سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک پس از برگزاری نشست نهایی نامزد‌های دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه را معرفی کردند.

اثر رادیویی نوایی (موسیقی مقامی ایران) به تهیه‌کنندگی محمد چگنی در بخش پاسداشت زبان پارسی و اثر رادیویی مزرعه ماهی از راحله اکبری در بخش شعار سال به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک راه یافتند.

دیگر خبرها

  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک