Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:09:26 GMT

۵۰۰ لیتر دوغ غیربهداشتی در دیر کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۰۰۰

۵۰۰ لیتر دوغ غیربهداشتی در دیر کشف شد

احمد آخوندی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: کارشناسان بهداشت محیط در راستای اجرای طرح‌های نظارتی بر واحدهای صنفی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از یک خودرو دوره گرد ۵۰۰ لیتر دوغ غیربهداشتی کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مقدار دوغ در بطری‌های پنج، ۲ و یک و نیم لیتری بدون شناسه تولید و تاریخ انقضا بسته بندی و در شرایط غیر بهداشتی و بدون رعایت زنجیره سرما به فروش می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اضافه کرد: نگهداری و توزیع نوشیدنی‌ها به ویژه مواد لبنی باید در شرایط خاص صورت گیرد و فروش بدون لحاظ شرایط زنجیره سرما ممنوع است.

وی با اشاره به نقش مردم در ارتقا سطح سلامت جامعه گفت: رعایت اصول بهداشتی و عمل به توصیه کارشناسان بهداشت امری ضروری است.

آخوندی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های مربوط به تخلفات بهداشتی صنوف را به کارشناسان بهداشت محطی مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت و یا شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تهیه و توزیع مواد جامعه خودرو شبکه بهداشت و درمان کشف و ضبط انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم یک رستوران در شادگان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدغالب موسوی گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.   وی افزود: در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد.     موسوی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان