Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:39:27 GMT

گودرزی: جای محمد نوری خالی بود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۳۴۸

گودرزی: جای محمد نوری خالی بود

کاپیتان پارس جنوبی برابر تراکتور نیز این برد را به هواداران تیمش تقدیم کرد و امیدوار است در ادامه فصل موفق به کسب نتایج بهتر شوند.

به گزارش "ورزش سه"، شهرام گودرزی، بازیکن باتجربه پارس جنوبی که در غیاب نوری با بازوبند کاپیتانی مقابل تراکتور حاضر شده بود، درباره این دیدار گفت: خدا را هزار مرتبه شکر. به سه امتیاز نیاز داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را خوب شروع کردیم و تاکتیک هایی که کادرفنی خواستند اجرا کردند و مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.


وی درباره غیبت هواداران این تیم به دلیل شیوع کرونا و ممنوعیت گفت: اینکه هواداران نبودند واقعا جای شان در این دیدار خانگی خالی بود. آنها خیلی ما را حمایت می کردند و به آنها نیاز داشتیم. اما موضوع سلامتی آنها اهمیت دارد و البته باید فکری به حال بازیکنان نیز کرد.


گودرزی درباره بازوبند پارس جنوبی نیز گفت: جای بزرگترهای تیم و محمد نوری، خالقی فر، ابراهیمی خالی بود و من بازوبند را بستم و خوشبختانه به پیروزی هم رسیدیم.

 


بازیکن پارس جنوبی در پایان درباره امیدواری اش برای بقا و تداوم این نتیجه گیری گفت: ما تمرینات مناسبی را داشتیم. کادرفنی جدید اضافه شد و نیاز به زمان دارند تا تاکتیک خودشان را در تیم جا بیندازند. هر چه جلوتر برویم بهتر خواهیم شد. امروز هم عملکرد خوبی داشتیم و با جنگندگی و انگیزه بالا به سه امتیاز رسیدیم.

پارس جنوبی جم محمد نوری شهرام گودرزی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم محمد نوری شهرام گودرزی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • مارال ؛ محمد نوری