Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده سریال «بی همگان» گفت: پیش تولید این سریال بزودی آغاز شده و سال آینده نیز تولید را شروع خواهیم کرد.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، سعید جلالی نویسنده مجموعه تلویزیونی«بی همگان» با اشاره به مراحل نگارش این سریال گفت: طرحی که در اختیار ما بود بازنویسی شده و حدود بیست قسمت از آن توسط من و آقای کاظمی پور به نگارش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به احتمال فراوان بزودی پیش تولید این سریال آغاز شده و سال آینده نیز تولید را شروع خواهیم کرد.

این نویسنده همچنین افزود: به تازگی طرح نهایی ما توسط تلویزیون تصویب شده است و منتظر اعلام نهایی سازمان صداوسیما هستیم تا کار را مقابل دوربین ببریم.

به گزارش فارس، تهیه کنندگی این سریال به عهده مهران مهام است که در کارنامه کاری خود سریال های دردسرهای عظیم، «طلسم شدگان»، «خانه به دوش»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «نرگس»، «کارآگاهان»، «روزای بد بدر»،، «دردسرهای عظیم ۱ و ۲» را ب۲رای تلویزیون تهیه کرده است. 

این سریال ۱۰۰ قسمتی که قرار است در دو فاز ۵۰ قسمتی ساخته شود، ملودرامی اجتماعی خانوادگی را در تهران به تصویر خواهد کشید که در آن دختر و پسری قصد دارند تا با یکدیگر ازدواج کنند،‌ اما مسائلی سر راهشان قرار می‌گیرد. داستان پیچیدگی‌هایی دارد که بین شخصیت‌ها و روابط خانوادگی‌شان حاکم است. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سریال ۱۰۰ قسمتی بی همگان سعید جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • آغاز پیش‌تولید سریال «مستوره اردلان» در کردستان
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار