Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران و به نقل از سی‌ان‌ان، چندی پیش شرکت "نواواکس"(Novavax) اعلام کرد که سعی دارد واکسن "کرونا ویروس" را بسازد. پس از اعلام این خبر، سهام آن طی یک روز ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد.

حال این شرکت زیست فناوری آمریکایی در یک نشست مطبوعاتی خبر داد که در تلاش‌های خود برای تولید یک واکسن برای "کرونا ویروس" پیشرفت‌هایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت "نواواکس" اعلام کرد که در حال کار و تحقیق روی چند واکسن و آزمایش آن‌ها روی حیوانات است و امیدوار است این تلاش‌ها به آزمایشات فاز انسانی منجر شود.

انتظار می‌رود که این آزمایش‌ها در پایان بهار سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز شود. با اعلام این خبر سهام شرکت "نواواکس" ۲۰ درصد افزایش یافت.

"استنلی اک"( Stanley Eck) مدیرعامل "نواواکس" اظهار کرد: ما در گذشته روی انواع دیگری از خانواده کرونا ویروس از قبیل "مرس" و "سارس" کار کرده‌ایم.

وی افزود: شرکت ما امیدوار است آزمایشات انسانی واکسن "کرونا ویروس"در ماه مه یا ژوئن آغاز شود.

در حال حاضر شرکت‌های دیگر هم در تلاش هستند که واکسن "کرونا ویروس" را بسازند. به عنوان مثال،  شرکت "مدرنا"(Moderna) خبر داد که نسخه آزمایشگاهی واکسن کرونا ویروس را برای آزمایشات اولیه به مسئولان عالی سلامت آمریکا ارسال کرده است. شیشه‌های کوچک این واکسن به "موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های واگیردار ایالات متحده آمریکا"(NIAID) ارسال شده‌اند. به اعلام این خبر، سهام شرکت مدرنا ۲۰ درصد افزایش یافت.

با همه این تفاسیر، احتمالا بهترین روش درمانی برای کروناویروس توسط شرکت زیست‌فناوری "گیلید"(Gilead)  مستقر در ایالات متحده ارائه شود.

زیرا سازمان جهانی بهداشت (WHO) از پتانسیل این دارو برای مقابله با کرونا ویروس خبر دادند و اظهار داشتند که داروی ضد ویروسی به نام "رمدسیویر"(remdesivir) که توسط "گیلید" و پیشتر برای بیماری ابولا توسعه یافته بود، ممکن است تنها داروی اثربخش در معالجه بیماری "کووید ۱۹ " باشد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سی ان ان کرونا ویروس کرونا در ایران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو

لورکوزن در ادامه هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا بازی دو بر صفر باخته را در آخرین ثانیه‌ها با تساوی عوض کرد تا روند شکست‌ناپذیری تیم ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا یک بازی برگزار شد.

در این بازی بایر لورکوزن که پیش از این قهرمانی خود را در فصل قطعی کرده بود در خانه از اشتوتگارت پذیرایی کرد.

با وجود آنکه لورکوزن در این بازی با دو گل از اشتوتگارت رده سومی عقب افتاد اما هر دو گل را جبران کرد.

گل دوم لورکوزن در دقیقه ۹۵ یعنی آخرین دقیقه وقت های اضافه به ثمر رسید تا روند شکست ناپذیری تیم در فصل جاری ادامه داشته باشد.

شاگردان آلونسو در فصل جاری متحمل هیچ شکستی نشده اند که این یک رکورد در ۵ لیگ معتبر اروپایی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)