Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام بهره‌مند روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مرکز به منظور پیشگیری، کنترل و پاسخگویی به مردم در باره بیماری‌های واگیردار از جمله کرونا راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر برای تشخیص بیماری خود به این مرکز مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا از طریق تماس مستقیم با قطره‌های تنفسی فرد آلوده و تماس با سطوح آلوده به ویروس منتقل می‌شود، افزود: این ویروس می­‌تواند ساعت‌ها روی سطوح زنده بماند اما با یک ضدعفونی ساده می‌توان آن را از بین برد، از این رو توصیه می‌شود افراد برای جلوگیری از ابتلا، از حضور در مکان‌های تجمعی خودداری کنند و روزانه به صورت مکرر دست‌های خود را با آب و صابون بشویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افرادی که سرفه، گلو درد و لرز با تب یا بدون تب دارند، ضمن حفظ خونسردی به مراکز درمانی مراجعه کنند تا تحت مراقبت لازم قرار گیرند.

بهره‌مند، از ارایه آموزش‌های لازم در ارتباط با نحوه ضدعفونی، گندزدایی و پیشگیری از ویروس کرونا به رانندگان اتحادیه تاکسیرانی، سرویس‌های مدارس و شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بین شهری خبر داد و گفت: براساس دستورالعمل پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، رویکرد اصلی، آموزش و اطلاع رسانی است و در این راستا جلسات و کارگاه‌های آموزشی به طور مستمر برگزار می‌شود.

وی همچنین از راه‌اندازی ایستگاه سلامت به منظور اطلاع‌رسانی و آموزش راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان بانک، ادارات و اصناف از جمله برنامه‌های اجرا شده در راستای جلوگیری از انتشار این یروس است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا حمل و نقل دانشگاه علوم پزشکی کلاس های آموزشی مراکز درمانی مشهد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی اولین مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه در استان خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، با تاکید بر رسالت خطیر و سازمانی در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: هدف اصلی آموزش‌های مهارتی، تربیت نیروی ماهر و توانمند است و نیرویی که به دانش روز و مهارت دست یابد، می‌تواند در توسعه پایدار نقش موثری ایفا کند.

به گزارش ایسنا، وی  با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی، عنوان کرد: چنانچه آموزش‌های مهارتی برای سربازان یگان‌های نظامی، منطبق با فناوری‌های نوین و نیاز بازار کار باشد، این آموزش‌ها موجب تسهیل روند اشتغال‌زایی و  توسعه کارآفرینی  می‌شود.

ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مرکز، روند آموزش و کسب مهارت توسط سربازان را تسهیل می‌کند و همه سربازان با کسب مهارت لازم در طول خدمت مقدس سربازی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را خواهند یافت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد