Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@21:38:21 GMT

توزیع موادضدعفونی‌کننده در زندان‌های سمنان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۷۲۷۶

توزیع موادضدعفونی‌کننده در زندان‌های سمنان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حشمت‌الله عسگری در نشست بررسی کارخانه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در استان سمنان در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار کرد: خط‌های تولید جدید برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی در استان سمنان ایجادشده است که این امر به تأمین این کالاهای ضروری در این مقطع زمانی، کمک شایانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار سمنان، خاطرنشان کرد: علاوه بر تأمین و تولید مواد ضدعفونی‌کننده و...، باید روند توزیع آن‌هم باید به‌صورت اصولی‌تر انجام شود تا اقشار مردم به‌راحتی برای تهیه این مواد اقدام کنند.

وی تصریح کرد: برای توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در شهرستان‌های استان، نقش فرمانداران و مدیران شهرستانی برجسته باشد و برای توزیع این مواد تلاش‌های مستمری در بخش‌های مختلف انجام شود.

عسگری از توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در زندان‌های استان خبر داد و اضافه کرد: توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در مراکز درمانی، زندان‌ها و... با جدیت ادامه دارد و تمامی مسئولان برای ریشه‌کنی کرونا ویروس در استان و کشور در تلاش هستند.

وی ادامه داد: همکاری واحدهای تولیدی برای تولید دستکش پلاستکی و مواد ضدعفونی‌کننده در استان بسیار مطلوب بوده است و این روند تا رفع حداکثری مشکل ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی و... در روزهای گذشته افرایش چشمگیری داشته است و با افزایش همکاری‌ها، تأمین مواد اولیه افزایش چشمگیری می‌یابد.

کد خبر 487875 برچسب‌ها استان سمنان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان كرونا در ايران مواد ضدعفونی کننده توزیع مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران و دامپزشکی پردیس طی یک برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یک واحد غیر مجاز و زیرزمینی تولید مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور را در شهرستان پردیس شناسایی کردند.

قابل ذکر است در این عملیات که با اخذ حکم قضایی و با همکاری پلیس امنیت انجام گرفت بیش از ۳۰ تن انواع مکمل و افزودنی‌های غیر مجاز که در مکانی مجهول و با مواد اولیه فاقد هویت تولید می‌شد کشف و مکان مورد نظر پلمب شد.

دامداران و مرغداران گرامی جهت تامین نیازهای افزودنی و مکمل‌های دامی می بایست مواد مورد نیاز خود از واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری و جهت احراز اصالت محصول می‌توانند از قسمت رهگیری مجوز از سامانه صدور پروانه‌های دامپزشکی به آدرس((cert.ivo.ir)) استفاده کنند.

کد خبر 6093227

دیگر خبرها

  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد