Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: داده‌ها و اطلاعاتی که از قطر به دست ما رسیده نشان می‌دهد که آمادگی‌ها برای امضاء توافق میان ما و آمریکا وجود دارد و به احتمال زیاد امروز عصر (به وقت دوحه) توافق امضاء خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ساعت دقیق امضاء توافق مشخص است یا خیر، گفت: بر اساس معلوماتی که به من ارائه شده توافق در میانه ساعت ۴ تا ۵ عصر به وقت دوحه امضاء خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جلسه‌ای برای امضاء این توافق برگزار شده که نمایندگان بیش از ۳۰ کشور و نهاد‌های بین‌المللی در آن حضور دارند و در حضور همه توافق با آمریکا امضاء خواهد شد. بیشتر بخوانید: واشنگتن پست: افغانستان، قرعه برد و باخت انتخاباتی ترامپ مجاهد تصریح کرد: امید داریم که نیرو‌های اشغالگر آمریکا پس از امضاء توافق به اشغال خود پایان داده و از افغانستان خارج شوند در این صورت ما هم به تعهداتی که در توافق‌نامه ذکر شده، پایبند خواهیم بود و آن را عملیاتی می‌کنیم. منبع: ایلنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000raj خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 طالبان توافق آمریکا و طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در اولین روز حضورش در تمرین با خبرنگاران صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز(جمعه) استقلال که با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خیلی ممونم که تشریف آوردید و تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است. امیدواریم که در پایان فصل به آن جایگاهی که دلخواه عزیزان است دست پیدا کنیم.

پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

وی در مورد حضور دوباره در استقلال و قبول سمت سرپرستی آبی‌پوشان عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم صحبت کرده بودیم اما چون از قبل یک صحبت‌ها و زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود؛ در نهایت تماس گرفته شد. من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم.

سرپرست تیم فوتبال  استقلال در پاسخ به این سوال که تغییر کادر مدیریتی آبی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم. دید ما رو به آینده است. تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند و تلاش کردند، جا دارد از آنها تشکر شود اما الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات
  • آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند