Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال گفت: بعد از موافقت با پیشنهاد سرمربیگری باشگاه مجارستانی قرار بود این هفته راهی این کشور شوم که به دلیل شیوع ویروس کرونا این سفر به تعویق افتاد.

رضا ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیشنهاد سرمربیگری یکی از تیم‌های فوتسال باشگاه‌های مجارستان که در جام باشگاه‌های اروپا حضور دارد، اظهار داشت: بعد از پیشنهادی که یکی از باشگاه‌های مجارستان برای سرمربیگری به من شد مقرر گردید که من بررسی‌های لازم را نسبت به آن داشته باشم و سپس موافقت خودم را اعلام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعد از تصمیمی که گرفتم و مکاتباتی که با آن باشگاه داشتم قرار شد این هفته به همراه دو بازیکن دیگر مورد نیاز آن باشگاه جهت اخذ قرارداد رسمی در مجارستان حضور داشته باشیم که متأسفانه به شیوع ویروس کرونا در اکثر کشورها این سفر به تعویق افتاد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال همچنین در رابطه شرایط این روزهای فوتسال بیان داشت: فوتسال ما این روزها حال روز خوشی ندارد از یک طرف نبود اسپانسر مالی و  از طرفی ویروس کرونا حال فوتسال نسبت به قبل بدتر کرده است. همانطور که اطلاع دارید مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بدون تماشاگر در حال برگزاری است و عدم حضور تماشاگر از جذابیت و هیجان فوتسال کاسته است.

ناصری در پایان گفت: در اینجا جا دارد از وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی و سرمربی تأسیسات دریایی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم به این دلیل که در آن مقطع در تأسیسات به من شخصاً اعتماد کرد و من به عنوان مربی و مدیر فنی این تیم انتخاب کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتسال ویروس کرونا مجارستان دروازه بان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عرب علیدوستی، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش موارد ابتلاء به سرخک در این شهرستان گفت: با توجه به نزدیکی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین کودکان اضافه شده است.

وی افزود: خانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر دلیل واکسن سرخک را دریافت نکرده‌اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان با بیان اینکه بیماری سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد از شهروندان تقاضا کرده اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند.

وی افزود: خانواده‌های رفسنجانی واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی با واکسن MMR انجام داده و در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک، جهت انجام نمونه‌گیری فوراً به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی (ع) مراجعه کنند.

.

کد خبر 6094301

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد