Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@23:46:07 GMT

کشف ۱۴۵ هزار انواع مواد محترقه در شهر ری

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۹۱۰۴

سرهنگ قره باقری از کشف ۱۴۵ هزار و ۳۴۴ عدد انواع مواد محترقه در انبار منزل مسکونی در شهر ری به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "صادق قره باقری" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک منزل مسکونی در شهر ری مقدار زیادی مواد محترقه در انبار منزل مسکونی اش دپو و جمع آوری کرده است، گفت: بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از حصول اطمنیان از صحت این موضوع، مالک منزل شناسایی شد، تصریح کرد: با اخذ دستور قضائی از قاضی کشیک، تیمی از مأموران پایگاه هشتم برای دستگیری متهم و بازرسی از آن محل به نشانی اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ قره باقری افزود: در بازرسی از این انبار منزل مسکونی ۱۴۵ هزار و ۳۴۴ عدد انواع مواد محترقه کشف و متهم به جرن ارتکابی اعتراف کردد

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، کشف شد.

سرهنگ قره باقری با اشاره به دستگیری مالک منزل، بیان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فعالیت‌های غیرقانونی سودجویان برای تهیه و نگهداری انواع مواد محترقه، از عموم شهروندان خواست: هرگونه فعالیت مشکوک در این زمینه را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آیت الله خسروشاهی پنومونی محمد علی رمضانی ادلب معصومه ابتکار کشف مواد محترقه شهرری کروناویروس کرونا در ایران آیت الله خسروشاهی پنومونی محمد علی رمضانی ادلب معصومه ابتکار انواع مواد محترقه منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به خراسان شمالی و بارش‌های رگباری و شدید در روز شنبه ۶ منزل مسکونی در روستاهای قلی، خراشا، ارگ و شهر سنخواست از توابع شهرستان جاجرم دچار آب‌گرفتگی شدند.

نجاتگران هلال احمر شهرستان جاجرم با تخلیه آب ۶ منزل مسکونی به متاثرین از سیل اخیر امدادرسانی کردند.

وی در ادامه افزود: بلافاصله ۱۰ نیروی عملیاتی در قالب ۲ تیم امداد و نجات از هلال احمر جاجرم به محل حادثه اعزام و نسبت به امدادرسانی و تخلیه آب از منازل مسکونی اقدام نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به بارش باران از صبح امروز در استان، تیم‌های عملیاتی سایر شعب استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.
 

کد خبر 6096691

دیگر خبرها

  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان