Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه کالای پزشکی شیراز از قیمت مصوب ماسک و محلول ضد عفونی کننده در این شهر خبرداد و گفت: قیمت ماسک سه لایه 400 تومان، ماسک پنج لایه 1850 تومان و محلول ضدعفونی کننده نیم لیتری کمتر از 50 هزار تومان است.

سیروس شاکری درگفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز با تاکید بر اینکه از ابتدای شیوع کرونا در کشور اعضاء اتحادیه کالا و لوازم پزشکی برای ارائه خدمات بیشتر به مردم تمام سعی خود را کرده است، گفت: با توجه به تولید روزانه ماسک و محلول ضد عفونی کننده پیش بینی می شود از سودجویی برخی افراد جلوگیری و نیاز بازار را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افراد با مشاهده هرگونه گران فروشی می توانند از طریق ارسال پیامک و یا تماس با شماره تلفن 09171173508 موارد تخلف را به رئیس اتحادیه اعلام کنند.

شاکری با بیان اینکه برای توزیع ماسک، محلول ضد عفونی و دستکش، بیمارستان ها و مراکزدرمانی را در اولویت قرارداده ایم، اضافه کرد: از آنجایی که طی چند روز گذشته تقاضای ماسک، محلول ضدعفونی کننده و دستکش در بازار افزایش 100 درصدی داشته است، باید با آنان که سود خود را به سلامت شهروندان ترجیح دهند برخورد جدی کرد.

وی توزیع روزانه 35 هزارماسک و80 هزار دستکش را اقدامی مهم برشمرد و گفت: با راه اندازی خط تولید محلول ضدعفونی کننده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده، پیش بینی می شود کمبود بازار رفع و شهروندان بتوانند اقلام بهداشتی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

شاکری با تاکید بر اینکه با تمهیدات انجام شده،کمبود ماسک در بازار شیراز به زودی مرتفع خواهد، اضافه کرد: ماسک و ژل ضد عفونی در داروخانه ها توزیع شده  و متقاضیان می توانند  دیگر اقلام بهداشتی خود را از صنوف کالاهای پزشکی تهیه کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه ماسک با تاخیر وارد استان می شود، ادامه داد: این در حالی است که شرکت ها در خارج استان توزیع ماسک را اردیبهشت ماه سال آینده وعده می دهند.

شاکری افزود: جهت تامین ماسک با دو شرکت بومی رایزنی کرده ایم که طبق آن مقرر شده است ماسک مورد نیاز استان را تامین کند.

وی با تاکید بر اینکه تا خروج از موج کرونا نرخ اقلام بهداشتی به همان قیمت اولیه بازگردانده می شود، گفت: به دنبال نظارت های انجام شده با برخی از صنوف ماسک و محلول ضد عفونی کننده را با قیمت های باورنکردنی به فروش می رسانند برخورد شده است.

شاکری اضافه کرد: مصرف کنندگان می توانند ماسک، محلول ضدعفونی کننده و دستکش را به صورت سهمیه ای تهیه و با نصب تابلو در خیابان پوستچی از آنان خواسته ایم هرگونه تخلف را به اتحادیه اعلام کنند.

انتهای پیام/981008

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز ماسک قیمت پزشکی محلول ضدعفونی کننده ماسک و محلول ضد محلول ضد عفونی عفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748276

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • مصیبت جدید مستاجران!
  • مصیبت جدید مستاجران
  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!