Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از آمادگی کامل این نهاد برای همکاری با ستاد مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام فرهاد زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی به زالی رییس این دانشگاه و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از آمادگی کامل این نهاد به منظور همکاری در عملیات مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل پیام به این شرح است:

جناب آقای دکتر زالی

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

با سلام و احترام و عرض خداقوت، محضر جنابعالی و تمامی تلاش گران حوزه‌ سلامت، بخصوص آنانی که در این ایام برای سلامتی و نجات هم‌وطنانمان در مواجهه با ویروس کرونا تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی دارند.

ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) و تبریک انتصاب جنابعالی به فرماندهی عملیات مربوط به مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از سوی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ره) آمادگی خود را برای همکاری با تمام توان، جهت مأموریتی که به عهده گرفته‌اید، اعلام می نماید.

نیروهای کادر و پرسنل و شبکه ائمه‌ جماعات این نهاد، داوطلبانه درخدمتگذاری حاضرند. همچنین توان رسانه ای این نهاد، تحت فرماندهی جنابعالی آماده ی تهیه تولیدات ومحصولات متناسب است.

با آرزوی موفقیت جنابعالی و همکاران ارجمندتان. بی‌شک در این مسیر افتخارآمیز خدمت، پناه بردن به خدای متعال که شفا در دست اوست و توسل به اهل بیت (ع)، حصن حصین وبی بدیلی خواهد بود.

امام عسکری (ع) فرمود: ما پناهگاه کسانی هستیم که به ما پناه می‌آورند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهید دانشگاه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد

 محمدکاظم مومنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

وی افزود: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

 مومنی گفت: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد