Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: آقای فکری از نظر روحی و روانی با بازیکنان ما صحبت کرده و شرایط خوبی در تیم ما حکمفرما شده است.

محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به برتری تیم فوتبال نساجی مقابل ماشین‌سازی در تبریز اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم از زحمات آقای مهاجری تشکر کنم، چون او تلاش زیادی کرد، ولی انصافاً بدشانس بودیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مربی جدید شرایط تغییر کرده و روحیه خوبی به تیم ما وارد شده و خیلی خوشحالم که در اولین مسابقه با سرمربی جدید سه گل به تیم ماشین‌سازی زدیم و برنده از زمین خارج شدیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کار با محمود فکری سخت است یا آسان، گفت: آقای فکری از نظر روحی و روانی با بازیکنان ما صحبت کرده و شرایط خوبی در تیم ما حکمفرما شده است. او با بازیکنان رفیق است و آرامش را به تیم ما تزریق کرده و فکر می‌کنم در هفته‌های آینده شرایطمان بهتر خواهد شد. 

نظری در خصوص دیدار آینده این تیم مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی بسیار سختی در پیش داریم، چون تراکتور هفته گذشته بازی را واگذار کرده بود و به همین دلیل برای جبران می‌آید. با این وجود ما می‌ خواهیم آبروداری کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. 

مهاجم نساجی که زمانی با حنیف عمران‌زاده هم‌بازی بود، در خصوص اینکه آیا اخلاق عمران‌زاده در مربیگری تغییر کرده یا خیر،  گفت: حنیف بچه بسیار دوست‌داشتنی است و حالا که مربی شده، کمی جدی شده است، با این وجود بچه‌ها او را دوست دارند و این روزها از کنار هم بودن لذت می‌بریم. 

وی با اشاره به قراردادش با تیم فوتبال نساجی گفت: قراردادم با باشگاه نساجی یک و سال و نیمه است و ان‌شاءالله که امسال در جدول جایگاه خوبی داشته باشیم و فصل آینده با تقویت تیم شرایط بهتری پیدا کنیم. 

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی مازندران فوتبال ورزشی تبریز تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی طی دو هفته گذشته لیگ برتر دو پیروزی ارزشمند در راه بقای سهمیه خود در سطح اول فوتبال ایران به دست آورده که منصور باقری نقش کلیدی در رقم خوردن این اتفاق داشته و توانسته در هر دو بازی برابر تراکتور و ذوب‌آهن گلزنی کند و حالا هم در بهترین شرایط آماده تقابل با پرسپولیس است.

زننده گل سه امتیازی در دیدار نساجی مقابل تراکتور، فقط سه دقیقه و 45 ثانیه زمان می‌خواست تا زیباترین گل هفته بیست و پنجم لیگ برتر را از وسط زمین به ذوب‌آهن بزند و پایه‌گذار پیروزی مهم تیمش در مسیر بقا در لیگ برتر شود.

منصور باقری که پس از حضور در نساجی شرایط بهتری به شکل بازی این تیم داده، در بازی گذشته هم با زدن یک گل زودهنگام و دیدنی به خود و تیمش روحیه داد تا سه امتیاز دیگر بگیرند و امیدوارتر به ادامه فصل شوند.

این هافبک 25 ساله علاوه بر زدن گل، تقریبا همه نبردهای میانه زمین را از هافبک‌های ذوب برد و در جدال با تیمی که احتمال داشت در نیم‌فصل راهی آنجا شود، جزء بهترین‌های زمین بود و حالا هم این انگیزه را دارد تا در بازی فردا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی هم دوباره مثمر ثمر کار کند.

دیگر خبرها

  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!