Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: امروز 8 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان اصفهان داریم که تعداد کل آمار این استان را به 30 مورد افزایش داد.

آرش نجیمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین تعداد مبتلاشدگان به ویروس کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: امروز 8 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان اصفهان داریم که تعداد کل آمار این استان را به 30 مورد افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: چند نفری هم مبتلا هستند که تهران آن‌ها را جزو آمار ما محسوب کرده است، اما آمار کلی مبتلایان به کرونا در استان اصفهان همان 30 نفر هستند.

وی تصریح کرد: علاوه بر شهر اصفهان 9 شهر دیگر استان نیز درگیر بیماری کرونا هستند؛ علاوه بر شهر اصفهان شهرهای مبارکه، خمینی‌شهر، فلاورجان، نطنز، گلپایگان، نجف‌آباد، خوانسار، لنجان و سمیرم هم مورد مبتلا به کرونا داشتند.

نجیمی درمورد تعداد فوتی‌ها در استان اصفهان نیز گفت: موارد فوتی ما تغییر نکرده و تعداد فوتی‌های ما همان دو نفر باقی مانده است؛ از میان بیماران مبتلا به کرونا در استان نیز 3 نفر ترخیص شده‌اند و باقی هنوز بستری هستند که امیدواریم خبرهای خوشی از ترخیص این افراد نیز ارائه کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان بیماری دانشگاه علوم پزشکی اصفهانی کرونا در استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در غزه شد که ۲۶ شهید و ۵۱ زخمی برجای گذاشت. تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه اعلام کرد: تعدادی از قربانیان همچنان در مسیرها و زیرآوارها هستند و آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی نمی‌توانند آن‌ها را منتقل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید